Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام با اشاره به اینکه مدیران در بودجه ریزی دستگاه متبوع موضوع پدافندغیرعامل را در اولویت اعتباری خود بگذارند، گفت: توجیه مالی برای عدم توجه به موضوع پدافند غیر عامل پذیرفتنی نیست.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، آیت قیصربیگی در نشست روسای کارگروه های یازده گانه ذیل شورای پدافندغیرعامل استان موضوع پدافندغیرعامل را مهمترین دستور کار مدیران در استان مرزی به مختصات استان ایلام که تجربه ۸ سال مرزداری و دفاع مقدس را داشته است، عنوان کرد و گفت: هر مدیری در راستای حفاظت و صیانت از امور در حوزه کاری دارای مسئولیت خطیر پدافندغیرعامل در دستگاه متبوع خویش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مدیرانی که نسبت به موضوعات پدافند غیرعامل توجه لازم و کافی ندارند، اظهار داشت: ما بی تعارف موضوعات این حوزه را دنبال خواهیم کرد و در این مسیر هیچ ملاحظه کاری نخواهیم داشت.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان به توجیه برخی مدیران در خصوص عدم توجه به موضوعات پدافند غیرعامل به خاطر عدم بودجه لازم اشاره و تصریح کرد توجیه مالی برای عدم توجه به موضوع پدافند غیر عامل پذیرفتنی نیست و وقتی مدیری در تعریف طرح ها و پروژه‌ها ملاحظات پدافند غیر عامل را درنظر نمی گیرد، دیگر نمی‌تواند طلبکارانه از زیر بار مسئولیت ایمن سازی طرح‌ها شانه خالی کند.

قیصربیگی بااشاره به اینکه هر طرحی بایست دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد، تاکید کرد: هر پروژه حساس و مهمی که پیوست و ملاحظات پدافند غیرعامل نداشته باشد، ناقص است و مسئولیت خطر آفرینی آن برعهده مدیر ارشد دستگاه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ابتدا لازم است مدیران در بودجه ریزی دستگاه متبوع موضوع ملاحظات مصون سازی را پیش بینی بکنند و در اولویت اعتباری خود بگذارند تا دیگر توجیه نبود اعتبار را بهانه نپرداختن به موضوع پدافند غیرعامل نکنند.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان خواستار ایجاد طرح جامع پدافند غیرعامل برای ادارات و دستگاه های استان شد و گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد اما لازم است هر دستگاه نیز طرح جامع مختص به خود را با ملاحظات سازمانی و دستگاهی داشته باشد.

وی در ادامه از نظارت و پایش ادارات و دستگاه ها در حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: در قدم اول از کارگروه های یازده گانه استان ارزیابی به عمل خواهد آمد و به زودی این اقدام بطور گسترده در سطح استان عملیاتی خواهد شد.

قیصربیگی خواستار فعال سازی ظرفیت های قانونی کارگروه های ذیل شورای پدافند غیرعامل استان شد و گفت: تحرک بخشی به موضوع پدافند غیرعامل استان در دستور کار است و در این زمینه خواستار همکاری لازم و متعهدانه همه دستگاه ها و ارگان‌های و نهادهای دولتی و غیردولتی و بخش خصوصی هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدافند غیرعامل آیت قیصربیگی پدافند غیرعامل استان موضوع پدافند غیر عدم توجه به موضوع پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری