Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:19:50 GMT

9 بر صفر؛ جنایت من‌یونایتد با اره برقی!

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۰۶۷۰

9 بر صفر؛ جنایت من‌یونایتد با اره برقی!

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 9-0 ساوتهمپتون را از پیش رو بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که تیم میهمان از دقیقه 2 با اخراج الکساندر یانکویتز 10 نفره شد، شاگردان اوله‌گنار سولسشر جشنواره گل راه انداختند و توانستند با 9 گل حریف را در هم بکوبند.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که خطای شدید یانکویتز روی اسکات مک تامینی باعث شد تا داور کارت قرمز را به بازیکن ساوتهمپتون نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازیکنان یونایتد بودند که تلاش می کردند راهی برای گلزنی پیدا کنند و در مقابل بازیکنان حریف با پرس از جلوی زمین، سعی می کردند مانع از موقعیت سازی روی دروازه شوند.

اما سرانجام در دقیقه 18، قفل دروازه ساوتهمپتون باز شد. روی ارسال دقیق لوک شاو از سمت چپ بود که آرون ون بیساکا در مقابل دروازه با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

حملات یونایتدها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 25، مارکوس راشفورد حساب کار را 2-0 کرد. این بار هم روی حرکتی که از سمت چپ آغاز شده بود، میسون گرین‌وود با یک پاس در عرض، راشفورد را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت محکم، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

سه دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد ساوتهمپتون می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش خوب داوید دخیا، مانع گلزنی جیمز وارد پراوس شد. پس از آن بار دیگر یونایتدها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از اینکه برونو فرناندز در دقیقه 32 یک موقعیت خوب را از دست داد، تیم مییزبان در دقیقه 34 به گل سوم رسید. روی ارسال راشفورد از سمت راست بود که بدنارک در تلاش برای دفع توپ، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

این گل هم از فشار حملات یونایتد کم نکرد و این تیم در دقیقه 39 به گل چهارم دست پیدا کرد. این بار هم روی حرکت لوک شاو و ارسال او از سمت چپ بود که ادینسون کاوانی با ضربه سری تماشایی گل چهارم را به نام خود کرد.

سه دقیقه بعد، داور برخورد کاوانی با رمزی در محوطه جریمه ساوتهمپتون را پنالتی تشخیص داد اما بعد از استفاده از VAR نظرش را تغییر داد. در دقایق پایانی این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و یونایتدها با برتری 4-0 به رختکن رفتند.

ادامه دارد...

منچستر یونایتد ساوتهمپتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ساوتهمپتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏

به گزارش ‌‎“‎ورزش سه‎”‎، آرسنال امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، ‏استادیوم امارات، در هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان بورنموث ‏بود و موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد تا دو هفته مانده به ‏پایان فصل خیالش را از بابت صدرنشینی راحت کند. ‏

آرسنال که تیم برتر میدان بود در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی توسط ‏ساکا به گل رسید و در نیمه دوم هم در دقیقه 70 موفق شد با گل ‏تروسار از حریف 2-0 پیش بیفتد. ‏

اما سه دقیقه بعد از گل دوم آرسنال، بورنموث موفق شد توپ را وارد ‏دروازه توپچی‌ها کند و داور بازی، دیوید کوت، در تصمیمی جنجالی ‏این گل را مردود اعلام کرد و وی‌ای‌آر هم تصمیم او را پذیرفت. ‏

بعد از بازی بورنموثی‌ها و هواداران رقبای مستقیم آرسنال به شدت ‏علیه داور و وی‌ای‌آر موضع گرفته و می‌گویند این گل به شکلی ‏نادرست مردود شده است.‏

در دقیقه 73 بعد از یک ارسال به روی دروازه، داوید رایا خروج بدی ‏داشت. توپ دفع شده به کریستی رسید و شوت سرضرب و محکم او ‏به تیر افقی برخورد کرده و برگشت. سمنیو با یک والی این توپ ‏برگشتی را وارد دروازه کرد ولی داور در سوت خود دمید و نشان داد که ‏گل مردود است.

داور می‌گفت پیش از اینکه توپ اول به کریستی برسد سولانکه روی ‏داوید رایا مرتکب خطا شده است. بررسی تصاویر آهسته از زوایای ‏مختلف نشان می‌دهد برخورد خاصی بین سولانه و دروازه‌بان آرسنال ‏اتفاق نیفتاده و تنها در یک زاویه به نظر می‌رسد که بدن این دو ‏لحظه‌ای با هم تماس داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد