Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو گفت یوونتوس حالا از قدرتش آگاه است و بازی با ناپولی را نقطه عطف فصل تیمش دانست

اینتر در چارچوب دور رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در خانه با حساب 1-2 مغلوب یوونتوس شد تا شانسش برای راهیابی به فینال چندان بالا نباشد. آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از برد ارزشمند تیمش در جوزپه مه آتزا در مصاحبه با اسکای ایتالیا در خصوص این مسابقه صحبت کرد: 

در بازی لیگ مقابل اینتر، ما خودمان نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن بازی یک لغزش بود اما درسی ارزشمند گرفتیم و روی اشتباهاتی که در آن بازی مرتکب شدیم، کار کردیم. صعود ما قطعی نیست چون این دور اول بود. ما هنوز دستاوردی نداشته ایم. ثابت شد اگر کاملا متمرکز باشیم، کار هر حریفی مقابل ما سخت خواهد بود. از قدرت مان آگاه هستیم. با این حال اینتر به خاطر نمایشش در نیمه دوم شایسته تمجید است. طبیعی بود عقب بکشیم چون هر سه روز یک بار تهاجمی بازی کردن، مشکل است.  نارضایتی کریستیانو رونالدو از تعویض؟ درک می کنم و طبیعی است که بازیکن نخواهد در چنین بازی هایی تعویض شود اما دلیل تعویض او استراحت جهت بازی های آینده در سری آ بود. کریستیانو رونالدو با عملکرد امشبش بهتر از این نمی توانست پاسخ منتقدان را بدهد. ما ترکیبی پر از قهرمان داریم. نقطه عطف فصل با برد مقابل ناپولی؟ آن بازی بسیار حیاتی بود چون موتور ما را روشن کرد و توانستیم یک جام هم ببریم. این موضوع باعث شد بفهمیم قوی هستیم و می توانیم برای هر هدفی بجنگیم. ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم و بازی های مهمی در ماه فوریه داریم. در ادامه باید ببینیم کجای جدول هستیم. 

اخبار داغ 

پزشک معالج علی انصاریان: اجازه ندارم مصاحبه کنم | انصاریان زنده است اما اوضاع خوبی ندارد مربی استقلال به پلیس امنیت احضار شد | احتمال برکناری دستیار محمود فکری آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن اروپایی دهه اخیر از نگاه IFFHS لیونل مسی ماشین پول سازی بارسلونا | گزارش روز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم

گفت و گوی جالب و دوستانه کریستیانو رونالدو با خبرنگاران را مشاهده می کنید.

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!