Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر به خوبی می داند تمامی بازی های لیگ به این آسانی نخواهد بود. 

اوله گونار سولسشر پس از برد ۹-۰ تیمش برابر ساوتهمپتون، از عملکرد تک تک بازیکنانش رضایت داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، این جشنواره گل باعث شد یونایتد خودش را با بازی بیشتر نسبت به رقبا، به رده دوم جدول برساند. سولسشر در مصاحبه پس از بازی گفت:

گل ها را بین بازیکنان تقسیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بازی چنین شروعی دارد، بحث سر زدن گل اول است چون بارها دیده ایم که تیمی ۱۰ نفره به دفاع می رود تا تساوی کسب کند. ما منتظر جادوی بازیکنان بودیم و امشب شبی بود که می توانستند از آن لذت ببرند. موارد زیادی نبوده است که بتوانیم فقط از نیمه دوم لذت ببریم. چنین عملکردی اعتماد به نفس زیادی را به همراه می آورد و گلزنی کردن همیشه برای تیم خوب است. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم: «بروید و درست و حسابی بازی کنید؛ فرصت ها نصیب تان خواهند شد». 

خوب است که آنتونی هم گلزنی کرد؛ آن ضربه چیپ می توانست گل دیگری را برایش به همراه داشته باشد. متاسفانه آن توپ گل نشد ولی شاهد عملکرد خوبی از سوی همه بچه ها بودیم. میسون گرینوود هم عالی بود و عملکردش برای بازیکنی که گلزنی نکرد بسیار سطح بالا بود. چه اختلاف کم باشد چه زیاد، باید از فرصت های تان استفاده کنید چون هرگز مشخص نیست چه چیزی عامل تعیین کننده خواهد بود. ما بهتر از هر کسی می دانیم یک گل اختلاف می تواند چه شرایطی را ایجاد کند چرا که ما در گذشته بر حسب تفاضل گل لیگ را از دست دادیم.

در مورد کارت قرمز اول باید بگویم که این روزها موارد این چنینی زیادی شاهد نیستیم. خوشحالم که حال اسکات (مک تومینای) خوب است و آن صحنه چند خراشیدگی بیشتر برایش به همراه نداشت. در اواخر بازی و زمانی که حریف ۹ نفره بود، قانون به طرز عجیبی مدافع حریف را اخراج کرد. این حکم باید تغییر کند. ولی رقم خوردن چنین مسابقه ای عالی بود. زمانی که حریف ۱۰ نفره شد، زدن گل اول به خودمان بستگی داشت.

زنده شدن خاطره برد ۹-۰ برابر ایپسوویچ؟

اصلا به آن فکر نمی کنم. ما فقط روی پیشرفت کردن و بهتر شدن تمرکز کرده ایم.

اخبار داغ 

پزشک معالج علی انصاریان: اجازه ندارم مصاحبه کنم | انصاریان زنده است اما اوضاع خوبی ندارد مربی استقلال به پلیس امنیت احضار شد | احتمال برکناری دستیار محمود فکری آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن اروپایی دهه اخیر از نگاه IFFHS لیونل مسی ماشین پول سازی بارسلونا | گزارش روز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حق پرست افزود : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، این وضعیت به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.
بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روز‌های پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.
طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی باد‌های جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی‌باشد.
در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق در استان خواهیم بود. همچنین؛ دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • استمرار هوای گرم در مازندران