Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، «سید بدرالدین عبدالملک الحوثی» دبیر کل جنبش انصارالله یمن به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیامی را خطاب به ملت یمن صادر کرد. عبدالملک الحوثی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به تمام زنان مومنه جهان گفت که شایسته است که روز میلاد دخت نبی اکرم (ص) روز جهانی «بانوی مومنه» نامگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: «وجود اسوه‌های تمام عیار مکارم از میان بانوانی نظیر مریم بنت عمران (ع) و فاطمه بنت محمد (ص)، گواه آشکار بر جایگاه والای زنان نزد خداوند متعال است». عبدالملک الحوثی همچنین خاطرنشان کرد: «خطرناک‌ترین چیزی که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند، ضربه زدن به زن مؤمنه در اصول، اخلاق و ارزش‌هایش و تلاش برای به فساد کشاندن او است». وی تصریح کرد: «دشمنان امت به فساد کشاندن جامعه مسلمانان را بزرگترین راه سرکوب، تحقیر و تحکم بر آن می‌دانند؛ اما مقابله با تلاش‌های خصمانه و شیطانی و حفظ جدی اصول اسلام، تعالیم و اخلاق اسلامی است که از جامعه مسلمان یمن ونیکی های آن صیانت کرده است». دبیرکل جنبش انصارالله یمن ثمره خوب پایبندی مردم کشورش به اصول و مبانی اسلام را در قدرت، استحکام و انسجام جامعه یمنی در مقابله موثر با دشمنان در تمام زمینه‌های رویارویی دانست و تأکید کرد: «پایبندی ملت یمن به اصول ایمان باعث شد که آن‌ها با برخورداری از این سطح از حمایت الهی بتوانند شش سال در برابر شدیدترین تجاوز و شدیدترین محاصره تاریخ مقاومت کنند». کد خبر 5137712

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جنگ 2015 یمن حضرت فاطمه س جنبش انصارالله یمن ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه روسیه جو بایدن ایران افغانستان لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا داعش برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است