Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:45:15 GMT

سفر به ییلاقات آمل در تعطیلات دهه فجر مدیریت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۰۹۵۶

سفر به ییلاقات آمل در تعطیلات دهه فجر مدیریت می‌شود

علیرضا شریعت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : اغلب مردم آمل دارای خانه دوم در ییلاق هستند و متاسفانه برگزاری دورهمی ها در ییلاقات همواره یکی از چالش های بزرگ در مدیریت کرونایی این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد مبتلایان آملی در دورهمی های خانوادگی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند ، گفت : با وجود شرایط ثابت در شیوع ویروس و تعداد بستری ها ، اما وضعیت آمل بشدت شکننده است و با کوچک ترین سهل انگاری ممکن است بار دیگر وارد وضعیت قرمز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آمل نگرانی فعلی مدیریت کرونا در این شهرستان را تعطیلات پایان هفته آینده همزمان با تعطیلی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت : در حال برنامه ریزی برای مدیریت ترددها در روستاها هستیم و در روزهای آینده این محدودیت ها عملیاتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مورد برگزاری دورهمی در ییلاقات با تمامی دهیاران و شوراهای روستا اتمام حجت شده است و هرگونه برگزاری مراسم جمعی ، خانوادگی و دوستانه با برخورد جدی انتظامی رو به رو می شود.

شریعت هشدار داد : در مورد سلامت مردم با کسی تعارفی نداریم. در درجه نخست به دنبال آن هستیم تا ورود خودروهای غیر بومی را به ییلاقات ممنوع کنیم . این محدودیت در اولویت برنامه ریزی شهرستان قرار دارد.

بازار ناتوان آمل

فرماندار آمل  همچنین وضعیت بازار و اقتصاد شهرستان را همانند شرایط کرونایی شکننده توصیف کرد و گفت : بازاریان آملی شرایط سختی را پشت سرگذاشته و توان خود را تقریبا از دست داده است و بازگشت به شرایط قرمز خارج از تحمل اقتصاد شهرستان است.

وی از مدیریت  اجرای پروتکل های بهداشتی در برخی اصناف انتقاد کرد و افزود : کسبه باید همراه با کادر درمان مسئولیت ناظران بهداشت را در واحدهای صنفی بپذیرند تا بار دیگر متحمل محدودیت های سخت گیرانه نشوند.

شریعت مدیریت کسبه بر مشتریان در رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زنی را بسیار موثر دانست و خواستار رفتار سختگیرانه کسبه با مراجعین و مشتریان شد.

فرماندار آمل همراهی کسبه در اجرای پروتکل های بهداشتی را رفتاری برد - برد توصیف کرد که نه تنها مانع از بازگشت شهر آمل به محدودیت های سختگیرانه خواهد شد و آینده  شهروندان را برای فعالیت عادی نیز تامین می کند.

شهرستان آمل پس از حدود چهار ماه تحمل وضعیت قرمز کرونایی هفته نخست بهمن ماه بر اساس ارزیابی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد و به رنگ نارنجی درآمد.

در حال حاضر بیش از ۲۲۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های شهرستان بستری هستند و میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در شهرستان را نیز به طور میانگین ۲.۸ نفر اعلام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی مسافرت مازندران ییلاق آمل محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی مسافرت ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی مسافرت مازندران ییلاق آمل محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد سیل اخیر حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آماری که اداره هواشناسی شهرستان اعلام کرد میانگین سال زراعی اردستان به ۱۴۷ میلی‌متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است. همچنین میزان بارش‌ها نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص جاری شدن سیل اخیر در این شهرستان، افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل و با برگزاری جلسه مدیریت بحران انجام شده در حوزه شهری شهرستان مشکل خاصی نداریم و تمام مسیرهای اصلی شهرستان باز است، اما دو مسیر روستایی دچار آب‌گرفتگی شده که نیروهای خدمات رسان در حال برطرف کردن مشکلات هستند.

فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده است، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد در حوزه راه‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، در بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و در بخش ابنیه و ساختمان ۵ میلیارد تومان که جمعاً حدود ۵۲ میلیارد تومان می‌شود خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

احمدی طباء با بیان اینکه به همه دستگاه‌های مسئول تأکید کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، تصریح کرد: تمام ادارات شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده‌باش کامل بودند و اگر نیاز باشد با پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی از روز دوشنبه جلسه مدیریت بحران شهرستان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری شد و در سیل اخیر نیز ماشین‌آلات بخش معادن شهرستان کمک‌های چشم‌گیری را به مدیریت بحران اردستان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز