Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی با اعلام برگزاری جشن‌های محله‌محور به همت مساجد شهرری در ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: برپایی ۲۰ کاروان صدای انقلاب و ایجاد فروشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در جوار مساجد ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «علی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد محله محور شهرری خبر داد و اظهار کرد: نورافشانی و  برپایی ۲۰ کاروان صدای انقلاب در مساجد ری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرری از برپایی ۸ فروشگاه بازارچه اقتصاد مقاومتی دهه فجر خبر داد و گفت: این فروشگاه ها که در جوار مساجد فعالیت می کنند، اقدام به عرضه کالاهای اساسی مردم همچون برنج، قند و شکر و چادر مشکی با قیمت ارزان می نمایند.       وی از برگزاری  جشن ولادت حضرت زهرا(س) در مساجد منطقه شهرری خبر داد و گفت: به مناسبت روز مادر، تکریم مادران شهدا انجام و تعدادی از ائمه جماعات از مادران الگو و اسوه محله دیدار خواهند داشت.       وی از تدارک مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقات که برای رده های سنی مختلف در مساجد شهرری برگزار می شود، در رشته های نقاشی برای کودکان، مسابقات قوی ترین مردان مسجد،فوتبال، تیراندازی و اسب سواری است.     امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرری توسعه و ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از رویکردهای این مسجد مزین به  نام حضرت زهرا(س) دانست و گفت: به منظور فرهنگسازی موضوع حجاب بنا داریم، چادر مشکی به قیمت ارزان را به بانوان محجبه عرضه کنیم و   همچنین سلسله نشست های توسعه و ترویج فرهنگ فاطمی و مشاوره خانواده نیز در این مسجد برگزار می شود.     مسئول ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ری با اشاره به خدمات مسجد فاطمه الزهرا(س) در راستای مبارزه با بیماری کرونا گفت: برای مهار این بیماری یک اتاق رصد در مسجد فاطمه الزهرا(س) تشکیل و پیرامون تقسیم کار و تخصصی کردن فعالیت های مساجد منطقه در خدمت رسانی به مردم فعالیت می شد و هر کدام از مساجد بر اساس نیاز محلات به صورت واحد در موج سوم بیماری کرونا مشغول خدمت رسانی به مردم شدند، به گونه ای که هر کدام از مساجد عضو این ستاد با احصای نیاز محله خود به مردم خدمات ارایه می دادند و در واقع  مساجد ظرفیت و توانمندیشان را در موج سوم بحران کرونا به میدان آوردند و دیگر مساجد نیز از ظرفیت این مساجد استفاده شد.   وی  برپایی محافل انس با قرآن کریم، سخنرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد، برپایی نمایشگاه عکس در جوار مساجد، برگزاری مسابقه ویژه نوجوانان و جوانان به صورت مجازی، برپایی ایستگاه های صلواتی، اهدای بسته سبدهای ارزاق به نیازمندان را بخش دیگری از برنامه هایی برشمرد که با محوریت مساجد ری به مناسبت ایام الله  دهه فجر انقلاب برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا ایام الله دهه فجر فعالیت های مسجدی مسجد فاطمه الزهرا س دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم