Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نوروزپور از برگزاری جشن های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در ۱۱۰ امامزاده کشور خبر داد و گفت: در شهرهایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه حضور جمعیت می دهد، مراسم جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «محمد نوروزپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اعلام برگزاری جشن های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در ۱۱۰ بقعه و امامزاده کشور گفت: شهرهایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه می دهد که جمعیت حضور یابد، مراسم جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در شهرهایی که امکان برگزاری مراسم حضوری نیست،هم با مراکز صدا و سیمای استانها هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا برنامه ها از طریق از صدا و سیما و پایگاههای اطلاع رسانی بقاع متبرکه به صورت زنده پخش می شود و سخنرانان به تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام نوروزپور تصریح کرد: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران،برپایی مراسم کرسی تلاوت قرآن کریم، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران،جانبازان، خانواده شهدای مدافع حرم، عطر افشانی مزار شهدا در امامزادگان و بقاع متبرکه، اجرای عقد زوجین در اتاق های عقد امامزادگان در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

وی از برگزاری مراسم «شکوه صبر و شکر» با هماهنگی ۱۱۰ بقاع متبرکه کشور خبر داد و گفت: در این مراسم شب ۲۲ بهمن سخنرانان و خطبای برتر کشوری به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند پرداخت. همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ر وز ۲۲ بهمن کاروان های خودرویی که به تمثال امام خمینی(ره) و رهبری مزین شوند و به سمت میادین اصلی شهری راهپیمایی خودرویی داشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن ولادت حضرت زهرا س مساجد مسجد ولادت حضرت زهرا س بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان