Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@03:21:42 GMT

با خودروی برقی جدید بنز آشنا شوید +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۱۴۹۰

با خودروی برقی جدید بنز آشنا شوید +عکس

به گزارش تاپ گیر، اگر شما قبلا سوار خودروهای شاسی بلند مرسدس بنز شده باشید، خودروی EQC احتمالا تفاوت زیادی با خودروهای شاسی بلند قبلی نخواهد داشت. مرسدس بنز اگرچه یک خودروی کاملا جدید ایجاد نکرده اما آن را با یک ویژگی جدید یعنی موتور برقی عرضه کرده است. خودروی EQC شباهت زیادی با GLC دارد. در واقع پلتفرم اصلی این خودرو تغییری نکرده اما تغییرات جدید بیشتر در زمینه ارایه یک خودرو با صدای کمتر و امنیت بالاتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نسل جدید خودروهای بنز قرار است با خودروهای جگوار آی-پیس، آیودی ای ترون و مدل ایکس تسلا رقابت کند. مرسدس با ۲.۵ تن وزن سنگین ترین خودرو در بین خودروهای مشابه خواهد بود اما امنیت فوق العاده بالایی دارد. بدنه فولادی خودرو حفاظت خوبی در هنگام تصادف برای سرنشینان ایجاد خواهد کرد. باتری خودرو ۸۰ کیلووات بر ساعت است و با یک بار شارژ می تواند بین ۲۳۱ تا ۲۵۹ مایل مسافت را پیمود.  

به لطف موتورهای نیرومند، مرسدس بنز این کلاس می تواند تنها در ۵.۱ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.  

در نمای داخلی خودرو شاهد تغییرات زیادی نیستیم اما امکانات داخلی زیادی وجود دارد که شما را برای مدت ها سرگرم کند. این خودرو قابلیت زمان بندی دارد به این معنی که سرنشین می تواند مدتی قبل از سوار شدن به خودرو اطلاع دهد تا خودرو شروع به گرم شدن یا سرد شدن (بسته به فصل) کند. دستیار صوتی الکسا سرنشینان را قادر می سازد برخی از کارها را به صورت دادن فرمان انجام دهند.  

به لطف به کارگیری سیستم های حفاظتی دقیق، امنیت شارژ برقی خودرو در شرایط پرخطرتر نظیر بارندگی افزایش محسوسی داشته است هم چنین عمر باتری نسل جدید به کار رفته در این سری نسبت به نمونه های قبلی افزایش داشته است. قیمت خودرو حدود ۶۸ هزار پوند خواهد بود.  

پربیننده ترین عرضه ۹محصول ایران‌خودرو در فروش ویژه دهه مبارک فجر پراید ۱۲۶ میلیون شد +جدول قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۹۹/۱۱/۱۴ قیمت شاسی‌بلندهای چینی در بازار پایتخت +جدول فروش فوری دنا پلاس توربو دنده‌ای آغاز شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: حدود ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد کشور شده که در روزهای آینده عرضه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو 2024 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و تاکنون از 30 هزار نفر 15 هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی  افزود: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از 12 تا 13 هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به 5500 خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند