Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیروکمان از برنامه ریزی برای اعزام ملی پوشان ریکرو به ترکیه برای برگزاری اردوی تمرینی و شرکت در مسابقه خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شعبانی بهار در مورد اعزام برون مرزی پیش روی ملی پوشان تیر و کمان بیان کرد: در حال تدارک اعزام ملی پوشان ریکرو به ترکیه هستیم تا یک هفته اردوی تمرینی آنجا داشته باشند و سپس در مسابقاتی که ۱۲ فروردین برگزار می شود، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان ما توصیه کردند به جای کاپ آسیا در تایلند در مسابقات آزاد ترکیه شرکت کنیم که اکثر کشورهای صاحب نام هم حضور دارند. 

او افزود: اگر ملی پوشان ریکرو در مسابقات ترکیه شرکت کنند دیگر به تایلند نمی روند اما قطعا تیم کامپوند را به کاپ آسیای تایلند اعزام می کنیم. پس از مسابقات ترکیه، کاپ جهانی چین و مسابقات فرانسه که مرحله نهایی کسب سهمیه المپیک ریکرو است را پیش داریم.

شعبانی بهار در پاسخ به این پرسش که تیم کامپوند به ترکیه اعزام می شود یا خیر گفت: فقط تیم ریکرو می رود. البته اگر اسپانسر پیدا کنیم کامپوند هم اعزام می شود اما الان اعزام تیم ریکرو در برنامه فدراسیون است. 

رییس فدراسیون تیروکمان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه  ورزشکاری که قرار است برای سهمیه انفرادی کسب شده به المپیک برود مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر هنوز معلوم نیست. چون اگر این طور باشد دیگر باید تمرینات را تعطیل می کردیم. اکنون نیز رقابت سازنده و نزدیک بین ورزشکاران وجود دارد و این رقابت باعث ایجاد انگیزه بین آنها شده است. امیدوارم در بخش تیمی سهمیه بگیریم و همه بروند که دور از ذهن هم نیست اما اگر سهمیه تیمی به دست نیاید، بهترین نفر را به المپیک اعزام می کنیم.

او افزود: در ریکرو مردان تمام انگیزه این است که سهمی تیمی بگیریم. ورزشکاران  شبانه روز تمرین می کنند و به آنها عنوان گفته ایم شبها خواب هم که می بینید باید خواب مسابقه و اردو ببینید.  

شعبانی بهار در مورد برنامه اردویی ملی پوشان و اینکه مشکل خوابگاه آنها حل شد یا خیر نیز گفت: اردوی بانوان روز گذشته به پایان رسید و امروز (چهارشنبه) روز پایانی اردوی مردان است. ملی پوشان چند روز استراحت دارند و از اواسط هفته آینده مرحله جدید اردو آغاز می شود. در حال هماهنگی هستیم تا اردویی را در کیش داشته باشیم اما فعلا مربیان تاکید دارند اردو در تهران باشد، راحت تر هستند.

او افزود: در مورد خوابگاه نیز تا پایان سال خوابگاه تیراندازی و ووشو را اجاره کرده ایم و مشکل خوابگاه نداریم اما به زودی خوابگاه خودمان هم افتتاح می شود. 

رییس فدراسیون تیروکمان در مورد حضور نمایندگان مجلس در اردوی تیروکمان گفت: برخی از نمایندگان فراکسیون زنان و فراکسیون ورزش در اردوی تیم ملی حضور داشتند و هدف این بازید این بود دیداری با ورزشکاران به ویژه بانوان داشته باشند. تاکید نمایندگان مجلس بر این بود که تا جایی که بتوانند از اختیاراتشان برای تقویت ورزش بانوان استفاده می کنند و قول حمایت همه جانبه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان رییس فدراسیون تیروکمان ملی پوشان ریکرو شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد

تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت فدراسیون کشتی نوشت:

«کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی پوش وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در بازی های المپیک پاریس به شرح زیر اعلام کرد:

نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

1- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

2- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.»

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی