Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان طرح توسعه‌ فرودگاه خرم‌آباد در دی ماه ۹۲ آغاز و قرار بود در مدت دو سال به بهره‌برداری برسد.

این طرح شامل توسعه سطوح پروازی(تطویل باند، توسعه اپرون، بهسازی آپرون موجود، زهکشی باند، استریپ‌سازی باند، ارتقاء مقاومت باند، بهسازی جاده حفاظتی، احداث ساختمان هواشناسی، توسعه ترمینال و احداث ساختمان پاویون) بوده که چندین مورد از این‌ها تکمیل شده ولی مابقی کار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای فعالیت این پروژه کمتر از زمان تعطیلی آن بوده و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی متوقف است و چون ماده ۴۸(خاتمه پیمان) شده باید به پیمانکار جدید واگذار شود.

بر اساس تصمیم جدید، شرکت فرودگاه‌ها باید ادامه طرح را انجام دهد و از دست وزارت راه و شهرسازی خارج شده است.

علی کاملی، مدیر فرودگاه خرم‌آباد در خصوص آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: به دنبال رایزنی‌ها و پیگیری‌ها، پرداخت مطالبات پیمانکار با تهاتر از محل بند و تبصره ۵ ماده واحده قانون بودجه انجام شده است.

وی ادامه داد: پس از این کار، مراحل انتقال قرارداد برای ادامه کار توسط شرکت فرودگاه‌ها اجرایی و به پیمانکار جدید تحویل داده می‌شود.

کاملی یادآور شد: کل این طرح حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نسبت به طرح و قرارداد قبلی یک‌سری اصلاحات انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت فرودگاه ها وزارت راه و شهرسازي قانون بودجه فرودگاه خرم آباد وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، ظهر امروز در حاشیه پلمب یکی از تالارهای خرم‌آباد بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم‌آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم‌آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر گردید.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!