Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نباید ورود به عرصه مربیگری با رفیق بازی صورت بگیرد گفت: فوتبال ایران تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین عبدی در خصوص کیفیت بازی‌های لیگ برتر فصل جاری گفت:

متاسفانه عوامل مختلفی در افت فنی اکثر تیم‌ها وجود دارد که به بدنه فوتبال هم لطمه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال خوبی را از تیم‌های باشگاهی شاهد نیستیم و مشخص است که حاشیه‌های فوتبالی در متن قرار گرفته است.

کارشناس فوتبال ایران درباره منع ورود مربی و بازیکنان خارجی ادامه داد:

یکی از معدود کشورهایی هستیم که چنین تصمیم صحیحی گرفتیم. دلیلش هم مشکلات اقتصادی بوده است و هیچ ربطی به صنعت فوتبال حرفه‌ای در دنیا که تعامل همه جانبه در آن است، ندارد.

عبدی افزود:

اگر می‌خواهیم پویایی لازم را داشته باشیم نیاز به نگاه حرفه‌ای داریم و نباید این قانون عجیب پابرجا باقی بماند.

وی درباره تاثیری که مربیان ایرانی در غیاب همتایان خارجی خود گرفته‌اند نیز صحبت کرد و گفت:

فوتبال ایران تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفته است. تیم‌ها روند سینوسی دارند و هیچکدام گام‌های رو به جلو بر نمی‌دارند. مربیان کشور باید خود را به روز کنند و اگر دنبال ثبات در نتیجه گیری هستند نیاز دارند تا آرامش بیشتری داشته باشند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه تصریح کرد:

باشگاه‌های ما با علم روز فوتبال دنیا بازی نمی‌کنند. متاسفانه در همین وضعیت هم می‌بینیم برخی افراد لیسانس مربیگری هم ندارند اما به آنها تیم داده شده است. به همین خاطر یک روز خوب و روز دیگر بد هستند. مربیان باید زحمت بکشند. نباید با رفیق بازی وارد عرصه مربیگری شد.

او درباره عدم رقابت بازیکنان با خارجی‌ها در لیگ برتر ایران تاکید کرد:

من فکر می‌کنم فوتبال ایران می‌تواند همچنان صادرات بازیکن داشته باشد اما مشکل اصلی اینجاست که هیچ کمکی به بلوغ فوتبالیست ایرانی نمی‌کنیم. اگر با منع ورود خارجی‌ها بخواهیم فقط قیمت بازیکنان داخلی را کاذب بالا ببریم هیچ کمکی به فوتبال ملی هم نکرده‌ایم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم نیز صحبت کرد و گفت:

پرسپولیس در بازی آخر مقابل ماشین سازی عجول بازی کرد. حریف این تیم در نیمه دوم کاملاً مسلط بر بازی بود. این موضوع زنگ خطر برای پرسپولیس است که هیچ تیمی را دست‌کم نگیرد و بتواند با تمام قوا برای بازی‌های بعدی قدم بردارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین عبدی یحیی گل محمدی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس