Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن رضایی، مسئول بسیج حقوقدانان سیستان وبلوچستان گفت: سومین مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد با رویکرد زنان سرپرست خانوار در استان انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالحسن رضایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: همزمان با سراسر کشور در سالروز با سعادت حضرت زهرا(س)، سومین مرحله از نذر رهایی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با محور زنان و مادران زندانی در این استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این بخش از آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان بخشی از مجموعه فعالیت های کمک های مومنانه به شمار می رود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ۱۹ نفر از زنان سرپرست خانوار با مساعدت سازمان بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان از بند اسارت رهایی یافتند.

رضایی در تکمیل مطلب فوق اذعان کرد: یک نفر از زندانیان با رایزنی کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف، چهار نفر زندانی جرائم غیر عمد در زاهدان، هشت نفر در شهرستان زابل و ۲ نفر در شهرستان سراوان، با همت کانون بسیج حقوقدانان در اقصی نقاط استان سیستان وبلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ زندانی زن در زندان های استان وجود ندارد، گفت: تلاش ما این است تا با کمک خیرین بتوانیم زمینه آزادسازی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج حقوقدانان جرایم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند