Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «کویر» و «برکت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۲۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گدنا»، «کدما» و «گشان» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۰۵میلیارد تومان (۴۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۰۰میلیارد تومان (۴۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آریا یزد به ۱۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با تقاضای فروش ۱۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۱درصد از دو هزار و ۴۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۷۲۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۲۰۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین اولویت‌های رییس جدید سازمان بورس برای بهبود وضعیت بازار نمای پایانی بورس امروز / سقوط آزاد شاخص کل پس از یک راند صعودی شدیدترین ریزش بورس چگونه شکل گرفت؟/ بایدها و نبایدهای بازار سرمایه نجات بورس به بهای افزایش تورم نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ خروج ۷۰۰میلیارد پول حقیقی با ادامه افت شاخص

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس