Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از پانزدهم تا هجدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ میزبان سه نمایشگاه تخصصی همزمان است که در حوزه صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها و تجهیزات هتل و رستوران طبقه‌بندی می‌شوند.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، دومین نمایشگاه تخصصی نوشیدنی‌های سرد و گرم و چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ به صورت همزمان از پانزدهم بهمن‌ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان آغاز می‌شوند و تا هجدهم همین ماه برپا خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه نمایشگاه حدود ۱۲۰ شرکت را گرد هم جمع کرده‌اند تا توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه‌های مرتبط با عناوین نمایشگاهی قرار دهند.

در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی که ۵۲ شرکت را از استان‌های تهران، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، مرکزی و بوشهر گرد هم جمع کرده است، محصولات، کالاها و خدمات فعالان حوزه تولید و فرآوری محصولات غذایی، ساخت ماشین‌آلات صنایع غذایی و چاپ و بسته‌بندی مواد غذایی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، همزمان با این نمایشگاه، دومین نمایشگاه تخصصی قهوه و نوشیدنی‌ها و چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ برگزار می‌شود که توانمندی حدود ۷۰ شرکت را از استان‌های اصفهان، تهران، کرج، مازندران، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، شرکت‌های تامین کننده تجهیزات هتل‌داری و ماشین‌آلات قنادی، دکوراسیون و تزئینات داخلی و مبلمان هتلی، لوازم و تجهیزات کافی‌شاپ و رستوران، شرکت‌های تولیدکننده چای و دمنوش، شرکت‌های تولیدکننده قهوه و مشتقات آن، شرکت‌های تولیدکننده آب‌میوه، کنسانتره و آب معدنی و شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات و صنایع وابسته این حوزه حضور دارند.

این سه نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۵ تا ۱۸ بهمن‌ماه به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه رستوران صنایع غذایی شرکت های تولیدکننده نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی