Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کنجوری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکران مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امسال از امروز لغایت ۲۲ بهمن ماه ۹۹ به مدت هشت روز در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره به استثنای سال‌های پیش خوشبختانه همه ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در کرمانشاه اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: بلیت فروشی جشنواره آغاز شده و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌بایست به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

کنجوری با اشاره به ساعت نمایش فیلم‌ها ادامه داد: ساعات اکران فیلم‌ها در ۲ سینمای کرمانشاه سانس‌های ۱۵ و ۱۸ است.

وی با اشاره به اسامی فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ، خاطر نشان کرد: فیلم‌های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش در خواهند آمد.

کد خبر 5137784

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حوزه هنری دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!

به گزارش همشهری آنلاین، در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود، اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت‌فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین بار در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود، اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

کد خبر 848188 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com