Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@21:25:59 GMT

قیمت طلای سیاه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۳۱۱۵

قیمت طلای سیاه افزایش یافت

قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۵ امروز (چهارشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) با ۱۶ سنت افزایش به ۵۷ دلار و ۶۲ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۱ سنت افزایش به ۵۴ دلار و ۸۷ سنت برای هر بشکه رسید.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری رویترز؛ قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز سه‌شنبه (۱۴ بهمن‌ماه)، ۵۶ دلار و ۴۶ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا  ۵۴ دلار و ۷۶ سنت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قیمت نفت خام برنت دیروز برای مدتی به بالاترین رقم در ۱۱ ماه اخیر یعنی ۵۸ دلار و ۵ سنت هم رسید.

قیمت نفت امروز افزایش یافت و انتظار می‌رود ذخیره‌سازی جهانی نفت در سال جاری میلادی کاهش یابد و عادی‌تر شود، زیرا قانونگذاران ایالات متحده آمریکا به تصویب لایحه کمک اقتصادی یک تریلیون و ۹۰۰ میلیارد دلاری جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در زمینه کرونا نزدیک می‌شوند. آنها قصد دارند این لایحه را بدون حمایت جمهوریخواهان تصویب کنند.

لاچلان شاو، رئیس تحقیقات کالای بانک ملی استرالیا درباره تأثیر توافق کاهش تولید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) بر قیمت نفت گفت: راهبرد آنها بسیار روشن بود. اوپک پلاس پیشنهاد داد توافقی را تنظیم کند که مازاد عرضه جهانی را در طول سال ۲۰۲۱ عادی کند، آنها در مسیر درست قرار دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوپک نفت امریکا نفت خام کرونا اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • طلای جهانی پس رفت
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد