Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق استقلال گفت اینکه همه منتقدان مغرضانه حرف بزنند و همه پیشکسوتان درباره وضعیت این فصل استقلال اشتباه کنند غیرممکن است و لااقل باید از بخشی از این انتقاد‌ها استفاده کرد.

بهمن طهماسبی بازیکن اسبق تیم های استقلال و نساجی قائمشهر در آستانه دیدار این دو تیم درباره سختی های این بازی برای هر یک از این دو تیم حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نگران وضعیت علی انصاریان هم بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از دانشجو، متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

اوضاع استقلال در صدر جدول را چطور ارزیابی می کنید؟

خب واقعیت این است که استقلال این هفته ها خوب بازی نمی کند ولی البته در صدر جدول است. این برای اولین سال حضور فکری روی نیمکت استقلال نتیجه خوبی است ولی در این میان امتیازات مفتی را هم از دست داده است که امیدواریم با مرور زمان تیم بهتر شود.

 

چرا اینگونه است؟

این به تفکرات حاج محمود برمی گردد. به نظر می رسد او ابتدا خواسته که امتیازات را جمع آوری کند و از این طریق هواداران را نسبت به عملکرد خودش راضی نگه دارد و بعد به مسایل دیگر بیاندیشد.

خیلی از کارشناسان با نظر شما موافق هستند؟

این نظر من است و به بقیه کاری ندارم. البته استقلال موقعیت سازی هم می کند و حتی در همین بازی آخر دیدیم که سه بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زد ولی مشخص است که استقلال قبل از هر چیز به نتیجه گیری فکر می کند.

استقلال کمی متکی به فرد نیست؟

این در خیلی از تیمها وجود دارد. در بارسلونا هم اگر مسی را از این تیم بگیرید دچار مشکل می شود که البته خوب نیست ولی این هم نیست که استقلال فقط متکی به قایدی باشد. البته که قایدی، وریا یا مظاهری نقش عمده ای در صدرنشینی این تیم داشته اند ولی این وضعیت همیشگی نمی تواند باشد و استقلال باید به فکر روزهایی هم باشد که یکی از این نفرات در ترکیب نباشند. فوتبال متکی به فرد همیشه جواب نمی دهد.

بازی با نساجی را چطور پیش بینی می کنید؟

قطعا بازی سختی است. فکر می کنم محمود فکری باید کمی رابطه اش با رسانه ها را بهتر کند. او دائم در حال دشمن تراشی است. مگر می شود از 10 انتقادی که به تیمش می شود هر 10 تایش اشتباه باشد. بالاخره 2 تای آنها درست هستند. او نسبت به رسانه ها گارد گرفته و باید این گارد را باز کند و از انتقادات سازنده ای که از تیمش می شود استفاده کند. او با این روند بیشتر خودش و تیمش را آزار می دهد.

پیش بینی تان از بازی با نساجی چیست؟

این دیدار در استادیوم آزادی است و کفه بازی به سود استقلال است ولی نباید انگیزه بازیکنان نساجی را دست کم گرفت. این بازی برای هر دو تیم سخت است.

درباره علی انصاریان حرفی ندارید؟

در این ایام که همه روز مادر را جشن می گیرند امیدوارم علی هم بهترین هدیه را به مادرش یا همان "ننه علی" بدهد و با بهبودی اش مادرش و همه ما را خوشحال کند. علی انسانی جنگنده است که مطمئن هستم این بار هم از این نبرد سربلند بیرون می آید.

 

اخبار داغ 

پزشک معالج علی انصاریان: اجازه ندارم مصاحبه کنم | انصاریان زنده است اما اوضاع خوبی ندارد مربی استقلال به پلیس امنیت احضار شد | احتمال برکناری دستیار محمود فکری آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن اروپایی دهه اخیر از نگاه IFFHS لیونل مسی ماشین پول سازی بارسلونا | گزارش روز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این فیلم سینمایی که زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش معلم یکی از درخشان‌ترین نقش‌هایش را خلق کرد، داستان نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما با تلاش‌های معلمش که او را به برقراری رابطه با اطرافیان تشویق می‌کند بالاخره به خود می‌آید، و سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود. این فیلم نمایش تاثیرگذاری از کوشش‌های عاشقانه یک معلم برای کمک به نوجوانی ناامید و دلزده است. 

«رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۶۵ است که چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی