Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@19:24:41 GMT

جانشین مدیرعامل آمازون معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۳۳۷۹

جانشین مدیرعامل آمازون معرفی شد

خبرگزاری آریا - جف بزوس، مدیر عامل آمازون از سمت خود کناره‌گیری کرده، اندی جاسی به عنوان جانشین مدیر عامل آمازون معرفی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، جف بزوس در سه ماهه سوم سال 2021 از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. بزوس، بنیانگذار آمازون در سال 1994، در حال انتقال به سمت رئیس هیئت مدیره است. جاسی در سال 1997 به آمازون پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زمان تاسیس این تیم، وب سرویس ها را هدایت می کند. خدمات وب آمازون بیشترین سود آمازون را به همراه دارد.
بزوس: اندی در داخل شرکت کاملا شناخته شده است و رهبر برجسته ای خواهد بود. وی گفت، جاسی انرژی و توجه خود را روی محصولات جدید و ابتکارهای اولیه متمرکز خواهد کرد.
آمازون طیف گسترده ای از محصولات را در جهان می فروشد و تحویل می دهد. ارزش این خرده فروش آنلاین، بیش از 1.6 تریلیون دلار است. بزوس بعد از ایلن ماسک در جایگاه دومین ثروتمند دنیا است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏