Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ مربی ایرانی باید برای حضور در کادر فنی تیم ملی والیبال با یکدیگر رقابت کنند.

خبرگزاری میزان - پس از اینکه ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد نام مربیان مختلفی برای دستیاری این مربی نامدار مظرح شد که در نهایت ۴ مربی لیگ برتری توسط فدراسیون والیبال انتخاب شدند. این مربیان محمدرضا تندروان، پیمان اکبری، سعید رضایی و رحمان محمدی‌راد هستند که به گفته محمدرضا داورزنی ۳ نفر از آنها همراه با تیم ملی والیبال به المپیک خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند با توجه به حضور توتولو روی نیمکت تیم ملی والیبال بعید است ۳ مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشند؛ اما به هر حال آن چیزی که مسلم است این ۴ مربی ایرانی باید برای اینکه جزو دستیاران آلکنو باشند با یکدیگر رقابت کنند. البته بهروز عطایی جدی‌ترین گزینه برای حضور در کادر فنی تیم ملی بود که این مربی انصراف خود را در این خصوص داد.

شنیده می‌شود با توجه به علاقه شخصی داورزنی به محمدی‌راد، این مربی شانس زیادی برای دستیاری آلکنو دارد. محمدی‌راد که پیشنهاد سرمربیگری تیم نوجوانان را نپذیرفته بود می‌تواند دومین حضور خود را در المپیک تجربه کند؛ هر چند انتخاب نهایی دستیاران ایرانی برای حضور در المپیک بر عهده آلکنو خواهد بود و او باید از بین این ۴ مربی دستیاران خود را انتخاب کند.

باید دید در نهایت کدام مربیان ایرانی می‌توانند راهی المپیک شوند؛ اما قطعا رقابت سختی بین این مربیان برای حضور در کادر فنی تیم ملی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: مذاکره آلکنو با غول‌های والیبال دنیا برای بازی دوستانه با ایران

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی والیبال آلکنو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی والیبال آلکنو کادر فنی تیم ملی تیم ملی والیبال برای حضور مربی ایرانی محمدی راد ۴ مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه میلان قهرمانی این فصل را به ‏دشمن همشهری‌اش اینتر واگذار کرد در ایتالیا شکی باقی نمانده که ‏دوران حضور استفانو پیولی روی نیمکت روسونری به محض شروع ‏تابستان به پایان خواهد رسید. ‏

حالا که به نظر می‌رسد ترک سن‌سیرو توسط پیولی را باید قطعی ‏دانست مدیران میلان تلاش برای پیدا کردن جانشین او را آغاز ‏کرده‌اند. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی اعلام کرد در ‏میلان فهرستی پنج نفره از گزینه‌های جانشینی پیولی تهیه شده ولی ‏مدیران ارشد باشگاه از بین این گزینه‌ها یک نفر را ترجیح می‌دهند: ‏روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون.

گاتزتا می‌گوید تنها نگرانی فعلی مدیران میلان برای ورود رسمی به ‏مذاکره با برایتون این است که روسونری نگران است از نظر مالی برای ‏به خدمت گرفتن دی‌زربی دچار مشکل شود. ‏

ماجرا از این قرار است که در قرارداد دی‌زربی با برایتون بند فسخ ‏پانزده میلیون یورویی گنجانده شده و او تا ژوئن 2026 با باشگاه ‏انگلیسی قرارداد دارد.

 در گذشته شایعاتی درباره تمایل میلان به استخدام خولن لوپتگی، ‏سرمربی سابق رئال، سویا و وولوز مطرح شد اما اعتراض گسترده ‏هواداران باعث شد مدیران این گزارش‌ها را تکذیب کرده و از خیر ‏لوپتگی بگذرند. ‏

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال