Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروکلین نتس با درخشش ستارگانش به روند خوب لس آنجلس کلیپرز پایان داد.

ستارگان بروکلین نتس برابر یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ NBA عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

بروکلین نتس ساعاتی پیش در بارکلیز سنتر موفق شد با نتیجه 124-120 از سد لس آنجلس کلیپرز عبور کند. نتس در حالی چهاردهمین برد فصل خود را کسب کرد که کلیپرز در تمام نیمه اول برتری را در اختیار داشت اما شاگردان استیو نش با ارائه عملکرد بهتر در نیمه دوم و همچنین به‌لطف یک ران 13-0 در کوارتر چهارم که کایری اروینگ ستاره اصلی آن بود و سایر امتیازات را دو ستاره دیگر کسب کردند، موفق شدند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایری با 39 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود.

به گزارش طرفداری، کایری اروینگ در این دیدار شش پرتاب سه امتیازی موفق داشت و نتس موفق شد ششمین برد خانگی پیاپی خود را ثبت کند. کوین دورنت هم 28 امتیاز آورد و جیمز هاردن نیز با آمار 23 امتیاز، 14 اسیست و 11 ریباند موفق به ثبت یک ترپیل دابل شد. اما در ترکیب لس آنجلس کلیپرز که با این شکست روند سه برد پیاپی خود را از دست داد، کوای لنرد 33 امتیاز آورد و پال جرج هم با 26 امتیاز به کار خود در این دیدار پایان داد. این دومین باخت کلیپرز در 12 مسابقه اخیر تیم بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع بروکلین نتس 24 33 31 36 124 لس آنجلس کلیپرز 32 26 32 30 120 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

نیما نکیسا: به مرگ مادرم حال علی انصاریان خوب است/ هرچه می شنوید دروغ است حذف بایرلورکوزن از دی اف بی پوکال با درخشش فوق العاده دانیال داوری علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس نتیجه بنیتو موسولینی به تیم جوانان لاتزیو پیوست نگاهی به بهترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد و تکرار برد 9-0

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز بروکلین نتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!