Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد فتحی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: اکنون  ۲۵۲ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند و مجموع افراد بستری شده  از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز به ۳۰ هزار و ۴۵۷ نفر رسیده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: ۲۷ هزارو ۵۲۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بهبود یافته و از مراکز درمانی البرز ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: یک بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز فوت کرد و شمار جانباختگان این بیماری از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دراین استان به۲ هزارو ۶۷۶ نفررسید.

کارشناسان بهداشتی همچنان بر رعایت پروتکل های اجتماعی به خصوص استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹  تاکید دارند.

از مجموع هفت شهرستان استان البرز سه شهرستان در وضعیت زرد و چهار شهرستان در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی فاصله اجتماعی کووید-19 استان البرز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی فاصله اجتماعی کووید 19 استان البرز اخبار کنکور شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز