Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم دوچرخه سواری سپاهان اصفهان گفت: قرار است تور بین‌المللی اصفهان را چند روز پیش از آغاز تور آذربایجان برگزار کنیم، زیرا تیم‌های خارجی به اینکه با یک پرواز بتوانند در دو تور بین‌المللی شرکت کنند، رغبت زیادی دارند.

محمد باقری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص پایان زودهنگام لیگ برتر دوچرخه سواری و قهرمانی تیم سپاهان اصفهان دربخش پیست اظهار داشت: باتوجه به محدودیت‌های که به خاطر بیماری کرونا وجود داشت و برخی فدراسیون‌ها حتی نتوانستند لیگ‌هایشان را برگزار کنند؛ ولی خوشبختانه رشته دوچرخه سواری به دلیل اینکه در فضای باز برگزار می‌شود، توانست با رعایت پروتکل‌ها لیگ را پیگیری کند و در نهایت تیم سپاهان باتوجه به اینکه بیشتر ملی‌پوشان را در اختیار داشت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تیم‌های خوبی در لیگ حضور داشتند، اما با اختلاف خوبی که در همان مرحله اول ایجاد کردیم توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سپاهان با جذب بیشتر رکابزنان تیم ملی باعث تک قطبی شدن لیگ شده است، خاطر نشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و ما در بخش سرعتی و پیست رکابزنان خوب ملی‌پوش را جذب کردیم، اما در مواد مختلف، تیم‌های دیگر هم ملی‌پوش در اختیار داشتند و رقابت جذابی را شاهد بودیم. در هر تیم یک یا چند ملی‌پوش حضور داشت و ما به اقتدار به قهرمانی رسیدیم. تیم‌های صنعتی مانند مس رفسنجان، مس کرمان و پیشگامان کویر یزد به همراه چند تیم از بخش خصوصی در لیگ بودند و تنور مسابقات را داغ‌تر کرده بودند و به نظرم سطح کیفی لیگ قابل قبول بود. هرچند اردو نداشتیم، اما همه آماده بودند و اگر لیگ دو مرحله دیگر ادامه داشت باز هم مشکلی پیش نمی‌آمد.

سرپرست تیم دوچرخه سواری سپاهان اصفهان تصریح کرد: مشکل اصلی دوچرخه سواری کمبود مسابقه است البته این قضیه برای باشگاهی مثل سپاهان صدق نمی‌کند چرا که ما در حوزه حضور بین‌المللی برنامه ریزی ویژه‌ای داریم. در حال حاضر رجیستر چهار ساله داریم و در سال ۲۰۱۹ در ۹ تور بین‌المللی شرکت کردیم و متاسفانه امسال تمام تور‌ها لغو شد، ولی برای تور‌های سال ۲۰۲۱ هم رجیستر کرده‌ایم و اگر مسابقات برگزار شود، شرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به هزینه سنگین اعزام به تور‌های خارجی اظهار کرد: باور کنید اعزام یک تیم دوچرخه سواری به تور بین‌المللی بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. حالا حساب کنید در طول سال باید در ۱۰ الی ۱۲ تور شرکت کنیم؛ یعنی چیزی در حدود ۵ الی ۶ میلیارد بودجه برای حضور در تور‌های بین‌المللی لازم است. برای نمونه تیم‌های ترینگانو و ساپورا که در صدر آسیا هستند هزینه‌های چند میلیون دلاری می‌کنند، ولی متاسفانه به دلیل تحریم‌های ناعادلانه حتی اسپانسر‌های خارجی حاضر به حمایت مالی از تیم‌های ایرانی نیستند.

مدیر تیم دورچرخه سواری سپاهان با اشاره به احتمال برگزاری تور بین‌المللی اصفهان در سال آینده، گفت: باشگاه سپاهان در طی مدتی که محمدرضا ساکت به عنوان مدیر عامل انتخاب شد، سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در رشته دوچرخه سواری انجام داده و باتوجه به برنامه‌ای که داریم قرار است تور بین‌المللی اصفهان را چند روز پیش از آغاز تور آذربایجان برگزار کنیم، زیرا تیم‌های خارجی به اینکه با یک پرواز بتوانند در دو تور بین‌المللی شرکت کنند، رغبت زیادی دارند.

سرپرست تیم سپاهان درمورد عدم تیم‌داری در بخش بانوان تصریح کرد: تقویم رشته دوچرخه سواری به میلادی است، اما بودجه و برنامه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از خرداد تا خرداد بسته می‌شود و متاسفانه امسال، چون در بودجه باشگاه بخش بانوان در نظر گرفته نشده بود، حضور نداشتیم، ولی قرار است برای فصل جدید در ماده پیست بانوان تیم داری کنیم.

باقری در پایان با اشاره به پیست نیمه کاره دوچرخه سواری اصفهان گفت: درحال حاضر پیست دوچرخه سواری سپاهان که در کنار مجموعه نقش جهان قرار دارد به صورت نیمه کاره رها شده است. ستون‌ها و فوندانسیون این پیست آماده شده، ولی چند سالی از نیمه کار رها شدنش توسط سازمان توسعه اماکن ورزشی می‌گذرد و باشگاه سپاهان پیگیر ادامه ساخت این پیست است. مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه اخیرا در صحبت‌هایش گفت که اگر کل مجموعه نقش جهان را به ما واگذار کنند در عرض ۵ سال دهکده المپیک خواهیم ساخت. در پایان می‌خواهم از کارکنان کارخانه فولاد مبارکه و شخص مدیرعامل که هم چرخ صنعت را می‌چرخانند و هم باعث رشد ورزش می‌شوند تشکر کنم.

 

بیشتر بخوانید: اعلام پایان لیگ برتر دوچرخه سواری پیست با قهرمانی سپاهان

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری سپاهان اصفهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری سپاهان اصفهان تور بین المللی اصفهان دوچرخه سواری سپاهان سپاهان اصفهان تور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود