Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:10:20 GMT

آماده برگزاری کنگره شهدای ملی استان زنجان هستیم‌

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۴۱۴۲

آماده برگزاری کنگره شهدای ملی استان زنجان هستیم‌

گروه استان‌ها- مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در برگزاری کنگره شهدای استان زنجان، گفت: از بهار سال آینده کمیته اقامت و اسکان کنگره شهدا وارد مرحله اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

امیر ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجانضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در زمینه برگزاری کنگره و اقدامات کمیته اسکان و اقامت میهمانان کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان، اظهار داشت: قرار است که سال آینده کنگره شهدای استان زنجان برگزار شود و وظیفه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هماهنگی امور اسکان و اقامت میهمانان کنگره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای راهبری امور کنگره، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آماده‌سازی فضاهای اقامتی استان انجام شده است، در قدم نخست ظرفیت اسکان و اقامت مهمانان را احصا کردیم و با مکاتباتی که با دستگاه‌های دولتی، ادارات، دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف انجام شده ظرفیت اقامتی استان پایش شده است.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه همه دستگاه‌های همکاری خوبی در این راستا انجام داده‌اند، افزود: به این دلیل توانستیم درصد قابل توجهی از ظرفیت‌ اقامتی دستگاه‌های دولتی را احصا کنیم، بر این اساس اطلاعات کامل در اختیار ما قرار دارد اما همچنان در حال تکمیل اطلاعات هستیم، در این راستا در پاییز سال آینده آماده پذیرایی از مهمانان عزیز کنگره هستیم.

جانشین سپاه استان زنجان: رسانه‌ها خدمات بسیج و سپاه را در جامعه بازگو کنند80 عنوان کتاب توسط کنگره شهدای زنجان منتشر می‌شودحوزه هنری استان برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری کنگره شهدای ملی استان زنجان داردگردآوری خاطرات تاریخ شفاهی شاهدان بمباران مدارس کوچه "بینش" زنجان آغاز شد+ تصاویر

وی در زمینه جلساتی که با سپاه انصارالمهدی(عج) استان برای هماهنگی امور انجام شده عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به لطف خدا بتوانیم میزبان خوبی باشیم بر این اساس در مقطع زمانی نیمه اول سال تعداد مهمانان کاملا مشخص خواهد شد و بر اساس دسته‌بندی انجام شده فضاهای اقامتی پیش‌بینی خواهند شد.

ارجمند خاطرنشان کرد: یکسری مهمانان و شخصیت‌های ملی خواهیم داشت که مهمانان ویژه کنگره خواهند بود که طبق پیش‌بینی یک شب و دو روز اقامت و پذیرایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. یکسری مهمان‌های ما هم از خانواده‌های شهدایی خواهد بود که مقیم زنجان نیستند در این راستا اماکنی را آماده می‌کنیم که اسکان این خانوادا‌های محترم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هرچند این کنگره دیر برگزار شده است اما اراده خوبی برای اجرای آن وجود دارد، گفت: به لطف خدا یک کنگره آبرومند و در حد شهدای استان را برگزار خواهیم کرد چراکه مجموعه هماهنگ و همراهی شکل گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه کنگره فقط یک روز برگزاری مراسم نیست، افزود: مراسم‌های جنبی و کارهای فرهنگی و اجتماعی در این بازه انجام خواهند شد و بر این اساس کار کمیته اسکان از بهار سال آینده آغاز خواهد شد و اگر ویروس منحوس کرونا ریشه‌کن شود امیدواریم بتوانیم از بهار کارهای اجرایی را پیش ببریم.

 انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری کنگره کنگره شهدای استان زنجان سال آینده انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌ها و تیم‌های عملیاتی این استان در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

حکمت‌اله‌ هاشمی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی زنجان در خصوص بروز رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ و وزش لحظه‌ای باد به نسبت شدید با احتمال خیزش گرد و خاک، تیم‌های عملیاتی و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده‌باش برای پاسخ‌گویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده‌اند.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون ۱۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۲۵ امدادگر و نجات‌گر به صورت روزانه آماده پاسخ‌گویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، آنست، کوهستان و امداد هوایی نیز آماده‌باش کامل قرار دارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌ها، جهت پاسخ‌گویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی، یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها به‌کار گیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: هموطنان هنگام دریافت هشدارهای هواشناسی و وقوع رگبار و باران از صعود به ارتفاعات، استقرار در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت‌: هنگام وزش باد نیز از قرار گرفتن در مجاور سازه‌های سست، ساختمان‌ها و تاسیسات نیمه‌کاره و مرتفع  و اجسامی‌ که احتمال سقوط آن وجود دارد، به جد پرهیز کنند.

هاشمی از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان