Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه رودسر صبح چهارشنبه در این مراسم با تبریک به دانش آموزان برای رسیدن به سن تکلیف، گفت: تکلیفی که از سوی خداوند بر عهده ما گذاشته می‌شود برای سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت خود ما است و شما از امروز در برابر خداوند باید با انجام تکالیف دینی که بر شما واجب کرده کارهای بزرگ انجام دهید تا سعادتمند شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام تقی روحانی با بیان اینکه رسیدن به سن تکلیف رویدادی و واقعه‌ای زیبا در زندگی و آغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است، افزود: از رویدادهای مهم جشن تکلیف امسال برای شما دانش آموزان همزمانی این جشن با جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر است.

وی گفت: رعایت حجاب و عفاف، احترام به والدین و معلمان و مربیان و نمازخواندن از مهم‌ترین کارهای مهم شما دانش آموزان از زمان رسیدن به سن تکلیف است که باید بیشتر از گذشته به آنها توجه کنید.

قرائت قرآن، دکلمه خوانی و اقامه نماز از بخش‌های مهم این ویژه برنامه معنوی بود که توسط دانش آموزان دختر اجرا شد و دانش آموزان حاضر در فضای معنوی رسیدن به سن عبادت و انجام اعمال و تکالیف الهی را در جشن گرفتند.

کد خبر 5138049

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن تکلیف رودسر تقی روحانی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها افتتاح طرح عمرانی دانش آموزان رسیدن به سن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی انور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: امتحانات نهایی پایه متوسطه با پیگیری‌های صورت گرفته، در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهار تخته برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شود.

رحیمی انور تصریح کرد: در گذشته، دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد باید کیلومترها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند و برای ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی، خطرات جاده‌ای وجود داشت و هزینه‌های زیادی برای طی کردن در مسیرهای سخت گذر به آنها تحمیل می‌شد.

کد خبر 6097087

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد