Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:04:28 GMT

۸ خودروی حامل کالای قاچاق در نهبندان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۴۳۲۶

۸ خودروی حامل کالای قاچاق در نهبندان متوقف شد

سرهنگ احسان رحیمی روز چهارشنبه از کشف یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: ماموران در این رابطه هشت خودرو را توقیف و هشت متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروهای متوقف شده تعدادی کالای قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال را برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز در جامعه می‌شود و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ غیرمجاز در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه هم گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق را که فاقد مجوز حمل بود، کشف کردند و ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی سربیشه گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و ۲ شهرستان نهبندان و سربیشه در مجاورت کشور افغانستان و استان سیستان و بلوچستان از مسیرهای پرتردد محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها نهبندان سربیشه خراسان جنوبی کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهبندان سربیشه خراسان جنوبی نهبندان سربیشه خراسان جنوبی کالای قاچاق انتظامی اخبار کنکور کالای قاچاق میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان