Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنی گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه فجر، مراسم افتتاح سینما سیار با حضور همه ارکان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی ‌آباد در کانون فرهنگی هنری ابرار برگزار شد.

«قاسم حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه فجر، مراسم افتتاح سینما سیار با حضور همه ارکان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی ‌آباد در کانون فرهنگی هنری ابرار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی ‌آباد ادامه داد: این مراسم با حضور کارشناس امور فرهنگی حوزه علمیه برادران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در مناطق محروم همچنین تقویت زیر ساخت های فرهنگی هنری در کانون های مساجد و کتابخانه ها، پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت نشاط و شادی بین نوجوانان و جوانان از اهداف افتتاح سینما سیار است.

 

حسنی گفت: یکی از ماموریت‌های سینما سیار گسترش عدالت فرهنگی در کلیه مناطق محروم کشور است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی ‌آباد ادامه داد: دسترسی مردم مناطق محروم به تماشای فیلم‌های روز از دیگر اهداف افتتاح سینما سیار است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد افتتاح سینما سیار دهه فجر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل افتتاح سینما سیار روستای حاجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال پیشروی هستند.
وحید طهماسبی افزود: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی و سم پاشی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

دیگر خبرها

  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ