Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- بسیاری اوقات ما به یک کسب و کار اعتماد می کنیم اما پس از مدت کوتاهی از اعتماد خود پشیمان می شویم. وقتی بدانیم به چه دلیل از یک خشکشویی تخصصی ناراضی هستیم و به اصطلاح کجای کارشان لنگ بوده؛ آنگاه می توانیم با انتخاب درست ترین گزینه لذت رضایت از خدمات دریافتی را همیشگی کنیم.

چه عواملی سبب نارضایتی ما از خشکشویی تخصصی هستند؟

تجربه دریافت خدمات خشکشویی که در نهایت سبب نارضایتی ما شده است تقریبا برای همگان تجربه ای مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما تاکنون چنین تجربه ای نداشته اید به شما تبریک می گوییم. خدمات خشکشویی تخصصی در وهله ی اول ممکن است به نظر یک مسئله ی پیش پا افتاده باشد ولی اگر سرسری لباس هایتان را به ولین خشکشویی بسپارید نه تنها پول نازنینتان را هدر داده اید بلکه باید از لباس مورد علاقه تان نیز برای همیشه خداحافظی کنید.

خشکشویی لاوسته یکی از معدود خشکشویی هایی است که تا کنون هیچ کدام از همراهان خودرا بدون لبخند رضایت نگذاشته است. به لطف خداوند و بهره مندی از نیروی کار متعهد این خشکشویی تخصصی تا کنون توانسته است اعتماد تمامی مشتریان خود را جذب کند و هیچ کدام را از خود ناامید نساخته است.

اما سوالی که اینجا پیش می اید راز موفقیت چنین خشکشویی هایی است. اگر برای شما نیز سوال پیش آمده که تفاوت یک خشکشویی خوب با خشکشویی نامناسب چیست در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

استفاده از دانش روز دنیا اولین لازمه ی تداوم موفقیت

نه تنها در خشکشویی ها بلکه در مراکز مختلف این اتفاق به کرات رخ می دهد. یک کسب و کار در ابتدا بسیار قوی ظاهر می شود اما به مرور زمان دیگر آن کیفیت سابق را ندارد و کم کم رو به افول می رود و حتی اگر مشتریانی برایش باقی بماند باز هم آن رشدی که لایقش بوده را تجربه نکرده است.

اولین علت آن عقب ماندن از دانش روز دنیا است. عصر حاضر را عصر اطلاعات و تکنولوژی می نامند. طبیعتا اگر در زمینه ی فعالیت خود مدام در حال یادگیری نباشید و به رشد خود کمک نکنید دیری نمی پاید که رقیبان گوی موفقیت را از شما می ربایند. خشکشویی یکی از کسب و کارهایی است که شدیدا به این امر وابسته است. چراکه هر روز مواد شوینده متفاوتی وارد بازار می شوند و انتخاب بهترین شوینده لازمه ی موفقیت در این بازار است. البته برای مدیریت یک خشکشویی آنلاین باید پارا فراتر بگذارید و از دانش شیمی و مولکول ها و خواص آنها نیز آگاهی داشته باشید.

امروزه جنس پارچه ها روز به روز متفاوت تر می شود. صنعت نساجی یک اسب تیزرو است که به تاخت در حال حرکت است تا بتواند در رکاب صنعت مد بماند. حال صنعت خشکشویی در واقع باید مسیر این اسب تیزرو را بداند تا برای او استراحتگاهی درخور بنا نماید

خشکشویی تخصصی لباس رنگی

انتخاب یک چیدمان مناسب لازمه ی حفظ موفقیت

نه تنها خشکشویی های بزرگ که خشکشویی های محلی نیز باید از چیدمان و ترکیب مناسب دستگاه ها و شوینده ها و نیروی انسانی بهره مند باشند. اگر تنها دستگاه هایی برای شست و شوی لباس هایی با پارچه نرمال داشته باشید امکان ارائه خدماتی همچون خشکشویی پتو و خشکشویی پرده و یا شست و شوی لباس های مجلسی و گران قیمت برایتان محیا نخواهد شد.

این امر از دو سو به شما ضربه می زند؛ اول آنکه در چشم مشتریانتان یک حرفه ای به چشم نخواهید آمد و از سوی دیگر قسمتی چشمگیر از بازار را از دست خواهید داد. خشکشویی های بزرگ که به ارائه خدمات آنلاین می پردازند سطح عمل بسیار گسترده است. مانند هر کمپانی دیگری این خشکشویی ها باید واحد نیروی انسانی، واحد مهندسی، تامین مواد و از همه مهمتر حمل و نقل داشته باشند. حمل اصولی لباس ها و اقلام شسته شده یک امر بسیار مهم است که باید مطابق استاندارد های جهانی رعایت شود تا رضایت سخت پسند ترین مشتریان را حاصل نماید.

مهره ی اصلی دیگر واحد کنترل کیفیت است. شاید در یک خشکشویی محلی خود صاحب کسب و کار یا نیروی کاری که در حال انجام کار است با بازدید چشمی و بررسی لحظه ای میزان کیفیت کار را مطلوب بداند و نتیجه را قابل ارائه به مشتری بداند؛ اما برای یک خشکشویی تخصصی با وسعت بالا چنین چیزی امکان پذیر نیست. هر بخش باید یک فرد متخصص و ریزبین وجود داشته باشد تا از لحاظ میزان نرمی پارچه، حفظ سلامت بافت پارچه، نبود لکه حتی به صورت سایه روشن، نبود لکه های ناشی از عدم آبکشی مناسب، عاری بودن از هرگونه چروک و چندین معیار دیگر را با دقت بررسی نماید.

خشکشویی تخصصی و صنعتی

استفاده از نیروی کار خبره

شاید به نظر اکثریت کار در خشکشویی نیاز به تجربه یا مهارت خاصی نداشته باشد. و فقط کافیست کار با دستگاه ها را بیاموزند. اما این امر کاملا غلط است. برای ارائه بهترین خدمات بهترین نیروی کار را نیاز دارید. کسی که جنس های مختلف پارچه را بشناسد. انواع لکه و میزان و نوع آسیبی که هر ماده می تواند به بافت پارچه وارد کند را به درستی بداند. شوینده های مختلف و کارایی هر کدام را به درستی بداند.

یک نیروی کار خبره همانطور که گفتیم باید همگام با دانش روز دنیا پیش برود. برای مثال باید طرز شست و شوی صحیح پارچه های حساسی مثل ابریشم و یا لباس های شب کارشده و نفیس را بداند. به جز دانش لازمه ی دیگر این شغل دقت فراوان است. کوچک ترین خطا و سهل انگاری ای سبب می شود تا فاجعه ای غیر قابل اصلاح رخ دهد.

نیروی تخصصی برای خشکشویی تخصصی

استفاده از دستگاه های اتوماتیک و جدید

هرچه تکنولوژی مورد استفاده در یک خشکشویی تخصصی جدید تر باشد نه تنها کیفیت کار بالاتر خواهد رفت بلکه حوزه ی فعالیت نیز گسترده تر خواهد شد. یک مثال بسیار ملموس تفاوت لباسشویی های قدیم و امروزی است. امروزه هر ماشین لباسشویی چندین برنامه شست و شو دارد که مطابق با نیاز و جنس پارچه قابل انتخاب است. این مسئله برای خشکشویی ها نیز صدق می کند. هرچه دستگاه ها به روز تر باشند دخالت انسان در روند اجرایی کمتر خواهد بود و همین امر از بروز خطای انسانی احتمالی جلوگیری می کند.

البته که در خودکار ترین خطوط تولید نیز حضور انسان ها مورد نیاز است. خصوصا جهت بررسی عملکرد و اطمینان از صحت دستگاه ها. یکی از کارهایی که در خشکشویی لاوسته به صورت کاملا اصولی و حرفه ای صورت می گیرد نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه است. بدین معنی که تمامی دستگاه ها با بیشترین تلاش نگهداری می شوند تا حتی یک ایراد کوچک نیز در دستگاه ایجاد نشود. چرا که سلامت دستگاه های اجرایی ضامن سطح کیفیت مورد نظر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خشکشویی آنلاین خشکشویی پتو خشکشویی پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان