Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس هیات ورزش کارگران استان فارس و مشاور فدراسیون ورزش کارگران جمهوری اسلامی گفت: هیات ورزش کارگران فارس در 6 ماهه اول سال 99 رتبه دوم کشور را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاونکار و رفاه اجتماعی استان فارس، امید جواندل با اشاره به ارزیابی عملکرد فدراسیون ورزشکارگران افزود: هیات ورزش کارگران فارس با کسب 374 امتیاز در ارزیابی صورت گرفته رتبهدوم کشور را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ایام شیوع بیماری کرونا26 مسابقه در بخش مردان،زنان ، خانواده و فرزندان کارگران در سطح این استان برگزارشده است.
مشاور فدراسیون ورزش کارگران جمهوری اسلامیاضافه کرد: 3 دوره کلاس آموزشی در 6 ماهه نخست سال جاری در سطح فارس برگزار شد و تیمکوهنوردی کارگران به قله شهرستان اقلید نیز صعود کرد که همزمان با برنامه های کوهنوردی در سطح کشور برنامه ریزی و اجرا شده است.
وی با بیان این که کارگران این استان حضورپررنگ در جشنواره فرهنگی و ورزشی اداره کل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعیداشتند و همچنین خانواده کارگران این استان حضور پررنگی در جشنواره شبیلدای کارگران سراسر کشور داشتند.
جواندل بیان کرد: در جهت ایجاد نشاط دربین جامعه کارگری برگزاری ورزش صبحگاهی در کارخانه جات استان با رعایت فاصله اجتماعیجز اولویت های این حوزه در 6 ماهه نخست سال 99 بوده است.
وی در پایان از حمایت های مدیرکل تعاونکار و رفاه اجتماعی استان فارس و دبیر هیات ورزش کارگران این استان و سایر اعضای اینهیات و انجمن ها و جامعه کارگری و کارفرمایی و هیات های ورزش شهرستان ها و رئیس انجمنورزش های همگانی کارگران فارس تقدیر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هیات ورزش کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد