Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:47:25 GMT

بهورز خانه بهداشت جویبار به خیل شهدای سلامت پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۴۶۵۵

بهورز خانه بهداشت جویبار به خیل شهدای سلامت پیوست

بابایی گفت: شکر رحیمی پطرودی بهورزخانه بهداشت پطرود شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار به خیل شهدای سلامت پیوست.

 «سیمین بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: شکر رحیمی پطرودی بهورزخانه بهداشت پطرود شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار به خیل شهدای سلامت پیوستند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: این شهید گرانقدر که از جانبازان دفاع مقدس بودند بر اثر ابتلا به بیماری کرونا طی دو هفته اخیر در بیمارستان حاج عزیزی جویبار بستری بود اما بر اثر ضایعات ریوی ناشی از بیماری کرونا پس از ۲۸ سال خدمت به مردم دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵ نفر از کادر درمانی بیمارستان‌های و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.

 

بابایی تصریح کرد: در چند ماه اخیر به دلیل شیوع کرونا فعالیت جامعه پزشکی بیشتر شده است نشان داد که جامعه پزشکی ایران یک جامعه ایثارگر بوده و به قسم خود پایبند هستند.

 

وی اظهار کرد: کادر بهداشتی و درمان برای سلامت جامعه و ارتقای سلامت هیچ محدودیتی قائل نیستند و همه هستی خود که جانشان است در طلب اخلاص تقدیم می کنند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ما سرمایه های بزرگی را از دست دادیم، گفت: پزشکان سرمایه بزرگ جامعه هستند که جبران کردن آن ها ممکن نیست.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: مردم پیشگیری را جدی بگیرند تا روند بیماری کاهش پیدا کند وشاهد از دست دادن جامعه فرهیخته و مردم نباشیم.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید مدافع سلامت بابایی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: ۱۲ تیم امداد و اورژانس صحرایی در دو روز آینده در مسیر تردد زائران یادمان بازی‌دراز حضور دارند. - اخبار استانها -

رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه امسال مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال نیز همچون چهار سال گذشته کمیته بهداشت و درمان با کمک تمام متولیان بهداشت و درمان اعم از نیروهای سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر این برنامه را پوشش خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: 12 پست امداد و اورژانس صحرایی در طول مسیر از ورودی‌های استان تا یادمان بازی دراز مستقر می‌شوند و چندین بالگرد هوانیروز و هلال‌احمر نیز برای پوشش امدادی آمادگی کامل دارند.

منصوری بیان کرد: هماهنگی لازم با بیمارستان‌های استان به ویژه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و اسلام‌آباد غرب و چندین بیمارستان کرمانشاه، هرسین، سنقر، کنگاور و صحنه انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: امکانات مورد نیاز سخت و افزاری و نرم افزاری و متخصصان مورد نیاز هماهنگ شده است.

وی افزود: امید دارم با همکاری مجموعه‌ بهداشت و درمان همانند سال‌های گذشته به بهترین شکل برای زوار میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • امیدوارم بتوانیم حقوق دستیاران را به ۲۰ میلیون برسانیم
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند