Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی قیداری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افتتاح هتل آپارتمان سالمندان هیدج با زیربنای ۲هزار مترمربع زیربنا و در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۳۲میلیارد ریال را از دیگر  فعالیت های انجام گرفته در طی فعالیت دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

وی اضافه کرد: افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان خدابنده، افتتاح ساختمان اداری شهرستان طارم، راه اندازی خط ۱۲۳ در پنج شهرستان، افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی و خانه سلامت و بازپروری و مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده و همچنین افتتاح خانه نوباوه‌گان و مرکز شیرخوارگاه شهید بقاء ثمین تاب از عمده فعالیتهای موثر بهزیستی در ارتقا شاخص های خدمات رسانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: طی این مدت و با کارهای انجام گرفته ساختمان شیرخوارگاه با ۱۶ میلیارد ریال اعتبارو در ۲هزارو ۵۰۰ مترمربع زیربنا و در سه طبقه و با مجهزترین امکانات به روز و مورد نیاز شیرخوارگان و کودکان تاسیس شده است.

وی اظهار داشت: توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی خانوارها و افزایش مستمری مددجویان، تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس جهت مشارکت افراد دارای معلولیت در همه حوزه‌ های زندگی و فراهم آوردن فرصت برابر برای آنها در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی، همانند سایر افراد از دیگر کارهای انجام گرفته است.

به گفته محمدی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش، پرداخت تسهیلات ازدواج و جهیزیه، جزو اقدامات مهم بهزیستی استان زنجان درطول سالهای ۹۲ تا ۹۹ بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بهبود زندگی افراد دارای اختلال مصرف موادمخدر و افتتاح اولین مرکز سرپناه معتادین (شلتر) به منظور کاهش بروز و شیوع رفتارهای پرخطر، شیوع بیماری های عفونی، ارتکاب جرائم، تامین سرپناه، تامین حداقل مواد غذایی مورد نیاز برای گروههای  هدف، اولین مرکز افراد دارای اختلال مصرف مواد " بانوان " استان زنجان  از تاثیرگذارترین فعالیت ها بوده است.

وی اضافه کرد: راه اندازی سامانه کاهش طلاق به منظور توجه به کنترل طلاق، راه اندازی مراکز غیردولتی چون مراکز مشاوره، پایگاه های سلامت و خدمات اجتماعی، مراکز سلامت روان، ارائه خدمات الکترونیکی، ایجاد سامانه شفافیت از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم است.

محمدی خاطرنشان کرد: توجه به کاهش آسیب های اجتماعی، طلاق و ارتقا نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از فعالیت های بهزیستی بوده و در این راستا اقداماتی را مورد توجه قرار داده است.

برچسب‌ها مستمری مددجویان دولت تدبیر و امید مسکن زنجان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان دولت تدبیر و امید مسکن مستمری مددجویان دولت تدبیر و امید مسکن زنجان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور افراد دارای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد

شهردار زنجان گفت: پارکینگ طبقاتی توفیق در مساحت ۸۳۴۰ متر مربع، شامل ۲۳ مغازه، ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸ پارکینگ روباز برای رستوران طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جریان افتتاح پارکینگ طبقاتی توفیق با بیان اینکه پس از افتتاح، این مکان به‌صورت رایگان خدمت‌رسانی خواهد داشت، اظهار کرد: پروسه واگذاری این مکان به بخش خصوصی هم طی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طبقه آخر مجتمع تجاری توفیق رستوران روباز و بسته طراحی و واگذاری هم خواهد شد، افزود: این پروژه در مساحت ۸۳۴۰ متر مربع، شامل ۲۳ مغازه، ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸ پارکینگ روباز برای رستوران طراحی شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه قسمت تجاری آن ۲۲۰۰ و متر مربع و زیر بنای رستوران ۴۱۶ متر مربع است، بیان داشت: این پروژه در هشت طبقه است که ۲ طبقه آن به زیر زمین، یک طبقه همکف، پنج طبقه روی همکف را شامل می‌شود.

فیروزفر با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۴ به زمین زده شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم، افزود: امیدواریم با این کار گشایش‌هایی به لحاظ تأمین پارکینگ شهری رخ دهد.

وی با بیان اینکه امروز یک روز خوب در تقویم به نام شوراها نامگذاری شده است، گفت: این پروژه در حوزه مولد سازی و سرمایه گذاری شهری به ویژه گشایش‌ها در حوزه ترافیکی است که در سیستم و هسته مرکز شهر با این معضل مواجه هستیم.

شهردار زنجان یکی از راه حل‌های گره ترافیکی شهر زنجان را احداث پارکینگ‌های متعدد طبقاتی به ویژه در هسته‌های مرکزی شهر ذکر کرد و گفت: در حوزه مولدسازی، شهرداری تلاش دارد این مهم را به نحو مطلوبی به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه امید است پروژه‌های مهم شهری به مراحل خوبی برسد، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهیدان کریمی است که در واقع ۵ پروژه را در خود جای داده که قرار داد اولیه آن هزار میلیارد تومان است.

فیروزفر با بیان اینکه با پایان این پروژه مبلغ قرارداد بیشتر خواهد شد، افزود: همچنین حذف فاضلاب از زنجانرود که از دارایی‌های مهم زنجان است، رقم خواهد خورد و بلافاصله تفرج سازی این مکان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های سال قبل همچون اصلاح معابر نیز انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: از مردم زنجان در خواست داریم همانند سال گذشته همراهی داشته باشند.

شهردار زنجان خاطر نشان کرد: آبیاری مکانیزه در حوزه فضای سبز شهری پس از سال‌ها، اصلاح و نوسازی حمل و نقل عمومی پس از یک و نیم دهه از جمله اقدامات مهم شهرداری زنجان بوده است.

کد خبر 748889

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی