Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه پروژه در حوزه مدیریت شهری، زیرساختی(مخزن آب شرب فاز۱۱) و یک واحد تولیدی نان صنعتی افتتاح شد که پروژه مدیریت شهری پایش تصویری از مهم‌ترین آن‌ها بود که در مجموع ۷۲ میلیارد تومان بودجه صرف آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پروژه‌های استانی، گفت: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بسیاری را در بخش منابع عمومی در استان در حال کار داریم که بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب استانی ما در بخش عمرانی است که از چند محل عمرانی تأمین اعتبار شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران افزود: تا به امروز بیش از ۵۰ درصد این پروژه‌ها در حوزه آب، راه‌های روستایی، پروژه‌های تولیدی، تعمیر و تجهیز ساختمان‌ها، اماکن دولتی و ادارات تخصیص اعتبار شده‌اند که تا پایان سال افتتاح آن‌ها ادامه خواهد داشت.

شفیعی ادامه داد: پروژه ملی و مهم بیمارستان شهرستان قدس طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد همچنین چند پروژه بیمارستانی مهم دیگر در استان تهران در مراحل نهایی ساخت هستند.

وی اضافه کرد: با این افتتاح‌ها بیش از چند هزار تخت بیمارستانی تا پایان امسال و اوایل سال آینده به مدار خدمت‌رسانی به مردم اضافه می‌شود و عقب‌ماندگی‌ها در این خصوص را کاهش دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تصریح کرد: نیاز ما در تأمین تخت‌های بیمارستانی، با توجه به جمعیت بالای استان تهران و نقشی که این استان برای خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی به سایر هموطنان دارد کم است زیرا این خدمات درمانی صرفاً به شهروندان ساکن استان تهران نیست بلکه هموطنان سراسر کشور به این مراکز مراجعه و درمان می‌شوند.

شفیعی عنوان کرد: بنابراین باید با یک سرانه متفاوتی این مجموعه‌های خدماتی را توسعه بدهیم تا تمام مردم استان و دیگر هموطنان از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی در خصوص نبود تخت بیمارستانی در شهرستان پردیس، گفت: پس از افتتاح این پروژه‌های بیمارستانی قطعاً چندین پروژه درمانی دیگر را طی مصوبه‌ای برای سال ۱۴۰۱ تأمین اعتبار خواهیم کرد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بیان کرد: این پروژه‌های جدید از محل منابع ملی شروع خواهیم کرد و سه دانشگاه علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه تهران پروژه‌های مطالعاتی را برای تمام شهرستان‌های کشور از جمله پردیس دارند و برنامه‌هایی برای توسعه زیر ساخت‌های درمانی این شهرستان پیش‌بینی شده است که تعدادی از آن‌ها سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

شفیعی در خصوص ظرفیت توسعه‌ای در شهرستان پردیس، اذعان کرد: شهرستان پردیس یکی از آینده‌های استان تهران است و این آینده شهرستان را خوابگاهی نخواهد کرد بلکه به کانون توسعه در سطح استان و حتی کشور تبدیل می‌شود زیرا نگاه ما در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی این است که پردیس در حوزه توسعه فناوری‌های نو پیشرو خواهد بود و مراکز و کانون‌هایی را در حوزه تکنولوژی و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری‌های جدید در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

وی مطرح کرد: از محل عوارض ارزش افزوده ۹ درصد که به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داده می‌شود بر اساس قانون سازمان مالیاتی به صورت ماهیانه بر اساس سرانه جمعیتی شهرها و روستاها مبالغی را پرداخت می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تأکید کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در استان تهران به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص داده شده که دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری تهران و منابع چند ده میلیون تومانی در اختیار روستائیان قرار گرفته است و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مسعود شفیعی افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان پردیس رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران میلیارد تومان شهرستان پردیس پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن