Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۹ تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف و ضبط شده که نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،  سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه‌روزی و اطلاعاتی  در 48 ساعته گذشته یک تن و 620 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و در این زمینه 10 خودرو توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

سردار حبیبی همچنین از کشف بیش از 49 تن انواع موادمخدر در سطح استان فارس در 11 ماه گذشته خبر داد و ادامه داد: این کشفیات مواد مخدر نسبت به مشابه پارسال 10 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه استان فارس با قرار گرفتن در مجاورت استان‌های دیگر و کردیدور ارتباطی شمال به جنوب است، گفت: 140 میلیارد تومان انواع کالا قاچاق در این مدت کشف و ضبط و در این رابطه 84 پرونده تشکیل و تحویل مقام قضایی داده شد و 76 دستگاه خودرو توقیف شد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ 1.5 تن مواد مخدر کشف شدسرکرده باند سارقان مسلح منازل و خودرو در شهرهای خوزستان دستگیر شدانهدام 2 باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان/دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف بیش از ‌یک تن مواد مخدر‌

 فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام 2 باند جعل گذرنامه و اسناد در استان و دستگیری متخلفان خبر داد و گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

سردار حبیبی همچنین، از دستگیری سارقان کارت بانکی، سارقان خوردو و زورگیران و کلاهبرداران اینترنتی با ترفندهای مختلف خبر داد و گفت: مردم باید بیش‌ازپیش مراقب کلاه‌برداران به‌خصوص در فضای مجازی باشند.

 فرمانده انتظامی فارس با اشاره به تلاش پلیس استان در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان از آنها خواست هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/422/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!