Web Analytics Made Easy - Statcounter

داماد خانواده انصاریان گفت: شرایط علی انصاریان نسبت به 24 ساعت گذشته هیچ فرقی نکرده است. همه در تلاش هستند حال علی بهتر شود

حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان صحبت هایی در خصوص وضعیت علی انصاریان انجام داده است.

به گزارش طرفداری، حامد اژدری که با رادیو صحبت می کرد، در خصوص وضعیت علی انصاریان گفت:

شرایط علی انصاریان نسبت به 24 ساعت گذشته هیچ فرقی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه در تلاش هستند حال علی بهتر شود. یک حالت فرسایشی برای ما پیدا کرده است. حاشیه هایی که از اول راجع به آن حرف می زدم خیلی بیشتر شده است. وقتی پایین می آییم تا نفسی بگیریم و بعد خبرهایی می دهند، آن خبرها باعث می شود زانوهای خود ما خالی شود، مایی که آن جا حضور داریم.

حامد اژدری افزود:

مادر علی دیروز گریه می کرد و مانده ام چگونه عده ای از ضجه او فیلم می گرفتند!

حامد اژدری در پایان گفت:

فقط هم انتقاد نباشد، دم مردممان گرم. نصف شب دیدم چیزی حدود 40، 50 نفر، قرآن هایشان را از لای حصارها به داخل آورده و قرآن می خواندند. کف پای این عزیزان را می بوسم. ما الان به این چیزها نیاز داریم و  چشم انتظار آن هستیم همه این ها جمع شود تا معجزه ای رخ دهد.

اخبار داغ 

نیما نکیسا: به مرگ مادرم حال علی انصاریان خوب است/ هرچه می شنوید دروغ است حذف بایرلورکوزن از دی اف بی پوکال با درخشش فوق العاده دانیال داوری علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس نتیجه بنیتو موسولینی به تیم جوانان لاتزیو پیوست نگاهی به بهترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد و تکرار برد 9-0

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس