Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد کمال استفاده را از ضعف حریفی که در نهایت بازی را 9 نفره به پایان رساند، برد.

مارکوس راشفورد که از تک تک دقایق بازی برابر ساوتهمپتون و برد 9-0 منچستریونایتد لذت برده بود، می گوید هم تیمی هایش مصمم بودند پایشان را از روی گاز برندارند.

گل دقیقه 25 راشفورد یکی از گل هایی بود که شیاطین سرخ در این بازی به ثمر رساندند و به نظر می رسد که با پشت سر گذاشتن باخت غیرمنتظره به شفیلد و تساوی برابر آرسنال، منچستریونایتد دوباره در حال اوج گرفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راشفورد پس از برد پر گل منچستریونایتد گفت: "خیلی خوب بود که گل های زیادی زدیم و ما همه خوشحالیم.این سه امتیازی بود که به آن احتیاج داشتیم. در چند بازی قبل امتیازاتی را از دست دادیم و لازم بود که دوباره شروع به بردن کنیم، دقیقا همین کاری که انجام دادیم.

ما باید به ساده ترین شکل ممکن می بودیم، مدام حرکت می کردیم و مثبت باقی می ماندیم. خیلی آسان است که پایت را از روی گاز برداری ولی ما نمی خواستیم پایمان را از روی گاز برداریم.

در نیمه دوم هم با همان روحیه نیمه اول به زمین رفتیم. نیمه اول شیوه بازی ما را مشخص کرد اما در نیمه دوم باید همچنان عملکرد مثبت خود را حفظ می کردیم و به گلزنی ادامه می دادیم."

گل نیمه اول مارکوس راشفورد او را در جدول گلزنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد بالاتر از اریک کانتونا، اسطوره شیاطین سرخ، قرار داد.

راشفورد در این باره افزود: "اریک کانتونا بازیکنی بسیار سطح بالا بود که برای این باشگاه کارهای زیادی کرده است. من از این موضوع خیلی خوشحالم اما می خواهم که باز هم بیشتر گل بزنم و به تیم کمک کنم."

در برد پر گل منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون، که برابر با رکورد برد با بیشترین اختلاف در لیگ برتر بود، علاوه بر راشفورد، مک تامنی، ون بیساکا، کاوانی، مارسیال، برونو فرناندز و دنیل جیمز نیز گلزنی کردند. مارسیال دو گل در این بازی به ثمر رساند و ساوتهمپتون یک گل به خودی نیز زد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1088573 برچسب‌ها منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس مارکوس راشفورد اریک کانتونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس مارکوس راشفورد اریک کانتونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: کمی استرس دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی پس از شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی پا به نیمه نهایی گذاشتند و در دور رفت امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان خواهند رفت.

هنگام ورود بازیکنان دو تیم به زمین و بازدید از چمن ورزشگاه، خبرنگار موویستار از فرصت استفاده کرد تا برای لحظات کمی با آنچلوتی صحبت کند.

این مربی ایتالیایی مقابل دوربین قرار گرفت و در مورد احساسش پیش از بازی حساس با بایرن گفت: "من کمی استرس دارم اما به تیمم اعتماد زیادی دارم، به خصوص در این فصل که نگرش و تعهد همه آن‌ها عالی بوده است."

او درباره اینکه پیش بینی می‌کند چقدر این بازی دشوار باشد، گفت: "ما می‌دانیم که در این بازی رنج می‌کشیم... همانطور که بایرن می‌داند آن‌ها هم باید رنج بکشند. کاری که باید انجام دهیم این است که برای آن آماده باشیم."

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)