Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:35:25 GMT

بهره برداری از ۲۷۹ واحد صنفی در ساختمان جدید پلاسکو

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۵۴۰۲

بهره برداری از ۲۷۹ واحد صنفی در ساختمان جدید پلاسکو

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه افتتاح ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام دهه فجر با همکاری فرمانداری تهران، بنیاد مستضعفان و هیات مدیره پلاسکو شاهد افتتاح و بهره برداری از ۲۷۹ واحد صنفی بودیم.

وی ادامه داد: این واحدها با استاندارهای لازم و نکات ایمنی به بهره برداری رسیده و به حدود ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۹ هزار به صورت غیر مستقیم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5138132 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: ساختمان پلاسکو انوشیروان محسنی بندپی دهه فجر دهه فجر شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا شبکه شاد بنیاد شهید و امور ایثارگران زنان شورای شهر کمیته امداد امام خمینی عوارض شهرداری هوای سالم شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، استاندار گفت: این مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی با ظرفیت سه هزار نفر شتر داشتی و اعتباری هزار میلیارد ریال، با افق توسعه پرورش شتر در استان و تولید سالیانه دو هزارتن گوشت و هزارتن شیر شتر و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای ١٠٠ نفر به صورت مستقیم و ۵٠٠ نفر به صورت غیرمستقیم بزودی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مجتمع لواریاب زاهدان به بهره برداری می‌رسد.

 استاندار سیستان و بلوچستان به همراه فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از روند احداث بزرگترین مزرعه شتر داشتی کشور در منطقه لواریاب شهرستان زاهدان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • خط لوله تبریز - ارومیه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی