Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مراسم سالگرد تأسیس پارالمپیک اظهار داشت: دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) را به همه مردم ایران و به ویژه مادران و زنان تبریک می‌گویم. خبر خوش این است که تا پایان سال نزدیک 24 میلیارد تومان پاداش قهرمانان در سال 98 پرداخت می‌شود. در سال 99 رویدادی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اقدام برای اولین بار دولت هنگامی که می‌خواهد به دولت جدید انتقال پیدا کند، بدهی‌ای به ورزشکاران نخواهد داشت.

وی در خصوص افزایش بودجه ورزش عنوان کرد: براساس آنچه در کمیسیون تلفیق تصویب شد، 40 درصد به بودجه ورزش کشور اضافه شد اما با توجه به رد شدن کلیات لایحه بودجه، باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. الان مبهم است.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه به واترپلو سهمیه‌ای تعلق نگرفته است، گفت: فدراسیون شنا، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، اعتراضمان را به فدراسیون بین‌المللی اعلام کردیم. سهمیه‌های ما کنسل شد. سیاست فینا این بوده که از رنکینگ گذشته استفاده کند و قزاقستان را انتخاب کرد. قطعاً اعتراض می‌کنیم اما در نهایت این فدراسیون بین‌المللی است که تصمیم می‌گیرد.

علی‌نژاد تصریح کرد: امروز توفیق این را داشتم که با دکتر سیدرضا صالحی امیری در بیستمین سالگرد تأسیس پارالمپیک و رونمایی از سردیس 4 المپین بزرگ و پرافتخار بانوان در حوزه پارالمپیک حضور پیدا کنم. پارالمپیک ایران یکی از مجموعه‌های موفق ورزش کشور بوده که در سه دهه اخیر ثبات مدیریتی داشته و حضور گران سنگ محمود خسروی‌وفا منشأ خیر و برکت شده است.

وی افزود: وزارت ورزش از ورزش‌های جانبازان و معلولین حمایت می‌کند. نگاه ما جنسیتی نیست و این حمایت کلی است. بدیهی است هر فدراسیونی در حوزه بانوان فعالیت بیشتری کند، با مکانیزم‌های جدیدی که در بودجه‌بندی برای سال 99 شروع کردیم و تا سال 1400 هم ادامه خواهیم داد، می‌تواند از مزایای مالی بیشتری برخوردار شود.

علی‌نژاد در مورد مسئله خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اتفاقات خوبی در این مسیر افتاده است. هفته گذشته جلسه ابتدایی و معارفه پرسپولیس با هیأت پذیرش انجام شد. روز گذشته هم جلسه معارفه استقلال اتفاق افتاد. الزاماتی وجود دارد که اقدامات آن در حال انجام است. امیدوارم هر دو باشگاه در اسرع وقت جلسه نهایی را با هیأت پذیرش داشته باشند. از اینجا به بعد عمده کارها مربوط به سازمان خصوصی‌سازی و هیأت پذیرش است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال وزارت ورزش علی نژاد معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی