Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شهرستان فریدن دارای دو بخش مرکزی به مرکزیت فریدن واقع در شهر داران و بخش زنده رود به مرکزیت دهستان «نهرخلج» است، اظهار داشت: ۲۸ روستا در شهرستان وجود دارد که بخش مرکزی فریدن دارای ۱۷ روستا و بخش زنده رود ۱۱ روستا را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی در این شهرستان در طول یک سال گذشته گفت: با شروع ویروس کرونا بخشدار مرکزی شهرستان با خرید پارچه و مواد اولیه حدود ۱۴ هزار عدد ماسک با همکاری بانوان شهرستان دوخته شد و بسته‌های بهداشتی که شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و الکل بود در ماه فروردین با همکاری شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی میان خانواده‌های بی‌بضاعت و کم توان مالی به صورت رایگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی فریدن افزود: مقدار قابل ملاحظه‌ای مواد ضد عفونی کننده سطوح (آب ژاول) تهیه و در اختیار دهیاران و مردم شهر داران و روستاها برای ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و کوچه‌های روستاها و منازل قرار گرفت.

اهدای سه گوشی همراه به دانش آموزان بی بضاعت

وی گفت: تهیه و اهدای یک دستگاه گوشی پزشکی برای یکی از فرزندان نخبه دانشجو رشته پزشکی که بضاعت مالی خوبی نداشتند، همچنین اهدا سه عدد گوشی موبایل به دانش آموزان کم توان مالی و مبلغ نقدی ۴۰ میلیون ریالی که توسط خیران جمع آوری شده بود به افراد بی بضاعت کمک شد.

محمودی خاطرنشان کرد: با رایزنی و پیگیری انجام شده حدود ۵۰ فقره وام در قالب تسهیلات کارگشایی و کمک معیشتی به افراد نیازمند با همکاری رئیس بانک ملی شعبه داران و پست بانک انجام پرداخت شده است.

وی افزود: همکاری و تعامل در مراکز خیریه شهرستان از جمله خیریه آبشار عاطفه‌ها، از طریق دهیاران و خیریان کشاورز بخش مرکزی حدود پنج هزار کیلوگرم سیب زمینی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

تکمیل سالن ورزشی «سفتجان» فریدن

بخشدار مرکزی فریدن با بیان اینکه با همکاری اداره ورزش و جوانان خانه‌های ورزشی روستا تجهیز و راه‌اندازی شد، افزود: از کارهای مهم در حوزه ورزش توسط بخشداری می‌توان به تکمیل سالن ورزشی روستای «سفتجان» با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین تکمیل زمین چمن استاندارد روستای «ننادگان» که به طور کامل توسط دهیاری برای جوانان این روستا اشاره کرد.

وی گفت: یکی از تفریحات سالم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان روستا بهره‌مند شدن آنها از امکانات اولیه ورزشی است بنابراین در هر روستایی که بتوانند مکان مناسبی برای خانه ورزش روستا معرفی کنند در برنامه کاری بخشداری خواهیم آورد.

کد خبر 5136767

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل سالن ورزشی روستا وام کمک معیشتی خانوار دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها افتتاح طرح عمرانی بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان