Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: رقابت‌های جام ایثار را به سود تیم ملی کشورمان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته اظهار داشت: مسابقات  این دوره لیگ برتر بسیار خوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه فدراسیون و انجمن برای رقابت‌ها زحمت کشیدند. والیبال نشسته ما، به عنوان تیم اول دنیا و سایر رشته‌های جانبازان و معلولین نیاز به توجه دارند. با برگزاری همین مسابقات اخیر دوباره هیجان را در ورزش افراد دارای معلولیت دیدیم و در پخش مستقیم بازی‌ها این جذابیت را مخاطبین دیدند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته افزود: حاصل سطح بالای کیفی رقابت ها، تلاش فنی، عملکرد تیم ها و بازیکنان در نهایت به سود تیم ملی تمام شد. همه این اتفاقات در آینده والیبال نشسته تأثیرگذار است. من در این چند روز بهترین واکنش ها و نظرات را از مردم درباره زیبایی های این رشته دریافت کرده‌ام. امیدوارم سایر رشته‌های جانبازان و معلولین هم لیگ پویایی را برگزار کنند تا پشتوانه تیم‌های ملی باشد.

رضایی با اشاره به اتفاقاتی که در جریان برگزاری برخی دیدارها پیش آمد، ادامه داد: البته حاشیه‌هایی هم بود که با تلاش جمعی باید به حداقل برسند اما همه این ها در مجموع و با هم ورزش را می سازند. خیلی مسائل بعد از بازی‌ها تمام می شوند. از داوران هم تشکر می کنم، همگی تلاش کردیم که بعد از یک سال تعطیلی، والیبال نشسته ایران دوباره به روزهای پویای خود بازگردد و این‌ها در ورود اسپانسرهای دیگر به ورزش جانبازان و معلولین اثر دارد.

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهربابک تصریح کرد: از شهر یکصد هزار نفری کرمان که با علاقمندی تیمی را تشکیل دادند و در این مدت همراه باشگاه مس شهربابک تیم ما را حمایت کردند سپاسگزارم. البته این تشکر را از سایر باشگاه ها و حامیان مالی تیم‌ها هم دارم چراکه در شرایط سخت اقتصادی در کنار ورزشکاران والیبال نشسته قرار گرفتند.

وی درباره پیوند لیگ و تیم ملی تأکید کرد: ملی‌پوشانی که در لیگ و تیم‌های مختلف، تحت فشار مسابقات حضور دارند، آمادگی روحی و جسمی بهتری برای پارالمپیک پیدا می کنند و از این بابت به تیم‌های شهرداری ورامین، ذوب آهن، شهرداری گنبد و بازیکنان مس شهر بابک تبریک می گویم که پرونده لیگ ۱۳۹۹ را بستند. حالا باید یادمان باشد که در مسیر توکیو هستیم و همگی در انجمن، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان می بایست از جایگاه نخست والیبال نشسته ایران در جهان و پارالمپیک برای هفتمین بار دفاع کنیم.

هادی رضایی در پایان گفت: اردوی بعدی تیم ملی والیبال نشسته اوایل اسفند ماه برگزار می شود و بعد از تعطیلات نوروزی هم سایر اردوها را تا پارالمپیک به طور متناوب ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین سرمربی تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۹۵ - ۸۵ حریف قدرتمند خود را شکست داده و سری را به بازی سوم بکشد.

با شروع بازی شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و با درخشش سالار منجی و محمد یوسف‌وند، کوارتر نخست را ۲۳-۲۲ بردند، اما در ادامه این تیم الریاضی لبنان بود که با درخشش علی منصور و کیکانوویچ ۱۸-۲۳ کوارتر دوم را برنده شد تا نیمه نخست را ۴۱ - ۴۵ با پیروزی به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم، شهرداری گرگان عملکرد بهتری در دفاع داشت و موفق شد کوارتر سوم را ۲۶-۲۲ برده و بازی را در پایان این کوارتر، به تساوی ۶۷ - ۶۷ بکشد. در کوارتر سوم نیز عملکرد خوب دفاعی شهرداری با درخشش ویل چری در حمله همراه بود تا شاگردان هاشمی ۲۸-۱۸ کوارتر چهارم را برده و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف برنده بازی شوند.

بازی نخست این دو تیم در سری فینال نیز یک هفته قبل به میزبانی تیم الریاضی در لبنان برگزار شد که آن‌ها با نتیجه ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان را شکست داده بودند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی دست یابد، پیروز سری شده و عنوان قهرمانی را ازآن خود خواهد کرد. به این ترتیب هر یک از دو تیم بازی سوم را ببرند، قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا