Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:22:10 GMT

محرومیت شش ماهه برای دو مربی تیم فوتبال ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۵۵۵۷

محرومیت شش ماهه برای دو مربی تیم فوتبال ماشین سازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه بین تیم‌های ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر برگزار شد که از سیامک کوهنورد تخلفاتی مبنی بر نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه رخ داد. وی به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ – ۵۵ و ۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک رضی به دلیل نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱، ۵۵ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

آیدین رحیمی به دلیل نقض اصول کلی رفتار و در اختیار دادن کارت خود به دیگری و عدم اطلاع به سازمان لیگ به دو ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۳۰۰ میلیون جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

همچنین محمود شجاعی "مربی" تیم تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم ابطال کارت سابق خود و عدم اطلاع به سازمان لیگ به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم است.

ضمن اینکه پزشک تیم ماشین سازی بابت در اختیار قراردادن کارت خود به دیگری و نقض اصول کلی رفتار به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد

لازم به ذکر است، باشگاه ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار وفق مواد ۵۰، ۵۱ و ۱۱۷ به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده و وفق ماده ۵۰ نسبت به جرایم مذکور بطور تضامنی با اشخاص دیگر مسئولیت دارد.

مفاد رأی نسبت به کلیه اشخاص ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف از زمان ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.

کد خبر 5138149

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ووشو مهدی طارمی لیگ برتر ووشو فدراسیون ووشو باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر بسکتبال علی انصاریان شهاب زاهدی فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

کد خبر 6092883

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد