Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهره مند در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در باره وضعیت فروش شیرینی در روز مادر، گفت: با توجه به میلاد با سعادت فاطمه (س) و روز مادر فروش شیرینی در روزهای اخیر  افزایش یافته و وضعیت فروش در هفته‌های اخیر بهتر شده است. 

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا واحدهای عرضه کننده شیرینی اقدام به فروش مجازی کردند و در حال حاضر اکثر واحدهای صنفی از طریق مجازی محصولات خود را عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فروش شیرینی در روز مادر و همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مطابق نرخ مصوب خواهد بود، اظهار داشت: قیمت مصوب عرضه هر کیلوگرم شیرینی تر درجه یک 60 هزار تومان، هر کیلو گرم شیرینی پاپیونی  50 هزار تومان، هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی 50 هزار تومان، هر کیلوگرم شیرنی زبان 50 هزار تومان و هر کیلوگرم کیک یزدی 39 هزار تومان است. 

وی با اشاره به افزایش قیمت شکر،  اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم شکر در بازار  با افزایش 40 درصدی به 11 هزار و 500 تومان رسیده است. 

بهره مند بیان داشت: هنوز مشکل تامین روغن جامد حل نشده است و یک حلب روغن جامد 10 کیلوگرمی مخصوص قنادی‌ها با قیمت مصوب 120 هزار تومان، در بازار سیاه به قیمت 500 هزار تومان عرضه می‌شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی بهره مند رئیس اتحادیه شیرینی و کافه قنادی شیرینی قیمت روز مادر شیرینی در روز هزار تومان روز مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت

طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

در این جلسه 230 کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار 995 در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار 79 کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، 4 میلیارد و 643 میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است