Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:14:36 GMT

حضرت فاطمه(س) واسطه رسیدن مردم به ولایت و نبوت است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۵۸۷۸

حضرت فاطمه(س) واسطه رسیدن مردم به ولایت و نبوت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح امروز در دیدار مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، به تبیین ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: اگر انسان توانست از مدخل بلا به مقام درک و تصدیق برسد آنگاه می‌تواند پای نبوت و ولایت الهی بایستد، به بیان دیگر ایستادن پای نبوت و ولایت، مایه و سرمایه می‌خواهد و آن تصدیق ولایت حضرت زهرا (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اگر انسان به فهم مقام صدیقه طاهره (س) رسید آن‌وقت می‌تواند پای دین خدا بایستد و همین است که آنان که صدیقه طاهره (س) را تصدیق نکردند پای ولایت و نبوّت هم نایستادند.

وی با بیان اینکه حضرت صدیقه طاهره (س) واسطه الحاق عباد به نبوت و ولایت است، افزود: الحاق ما به نبوت نبی اکرم (ص) و ولایت امیرالمؤمنین (ع) به‌وسیله صدیقه طاهره (س) و با تصدیق ایشان تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: به بیان دیگر سیده نساء العالمین (س)، حلقه اتصال همه عالم به نبی (ص) و ولی (ع) هستند؛ ازاین‌رو است که اولین کار دشمنان اسلام و موالیان طاغوت این بود که کوشیدند رابطه عالم را با حلقه اتصالشان به خدا قطع کنند ولیکن بلا و ابتلای صدیقه طاهره (س) بود که این حلقه را دوباره گره زد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: بلاها و مصیبت‌های حضرت به وسعت بلای معصومین است و حضرت هزینه پیشرفت اسلام و اتصال عالم به نبوت و ولایت را با تحمل مصائب ائمه اطهار (ع) پرداخته‌اند؛ به‌گونه‌ای که الحاق ما به نبوت و ولایت، به دست صدیقه طاهره (س) واقع می‌شود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در انتها گفت: به این ترتیب سرور و بهجت حقیقی در عنایت حضرت فاطمه (س) و لطف ایشان در الحاق وجود ما به حضرت نبی و ولی علیه السلام است.

کد خبر 5138174

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت فاطمه س رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها افتتاح طرح عمرانی نبوت و ولایت صدیقه طاهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)

دیگر خبرها

  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت