Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از پیشنهاد سلسائو برای دیدار با شاگردانش خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برگزار نشدن مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2021، تنها دیدار دوستانه آتی تیم ملی ایران با کویت هم لغو شد تا تیم سوم جام جهانی 2016 در فیفادی بهمن به جای بازی تدارکاتی، اردویی درون تیمی را پشت سر بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال به 2 تورنمنت دوستانه در تایلند دعوت شد

تیم ملی ایران پیشنهاد شرکت در دو تورنمنت تدارکاتی در تایلند را دارد و تیم ملی هلند نیز دیدار با شاگردان محمد ناظم‌الشریعه را پیگیری می‌کند.

اکنون فدراسیون فوتبال با پیشنهاد تیم ملی برزیل مواجه شده و کادر فنی تیم ملی فوتسال امیدوار است این تیم در دو دیدار تدارکاتی مقابل پُرافتخارترین تیم جام جهانی فوتسال به میدان برود. تیم ملی پیش‌تر قرار بود آبان 97 برای دیدار دوستانه به برزیل سفر کند که این سفر به دلیل مشکلات مالی، لغو شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تأیید و تصریح کرد: برزیل چنین درخواستی به ما ارائه کرده که نامه‌نگاری کردیم تا با تیم ملی این کشور، دو بازی دوستانه رفت و برگشت داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تصاویری متفاوت از دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب

فیلم| تصاویری متفاوت از دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب

دیگر خبرها

  • فیلم| پنجره ای به دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران
  • فیلمی متفاوت از دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب
  • فیلم| تصاویری متفاوت از دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب
  • تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند
  • دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب
  • اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است