Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:24:03 GMT

لیگ برتر هندبال| پیروزی مس کرمان برابر پاس ناجا

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۰۳۶

لیگ برتر هندبال| پیروزی مس کرمان برابر پاس ناجا

تیم هندبال صنعت مس کرمان در نخستین بازی امروز لیگ برتر برابر پاس ناجا قم به پیروزی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز دور رفت  مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت 11 صبح امروز تیم‌های صنعت مس کرمان و پاس ناجا قم از گروه M رقابت‌های لیگ برتر برابر هم قرار گرفتند که در پایان این تیم مس بود که توانست با نتیجه 34 بر 23 بر پاس ناجا قم غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر هندبال| پیروزی ستارگان دشتستان برابر پرواز هوانیرو

پاس ناجا در ابتدای این بازی که به قضاوت برادران قیصری کوبل داوری استان اصفهان برگزار شد، به خوبی از حریف خود پیش افتاد، اما رفته رفته مس کرمان بر بازی مسلط شد. نیمه اول این بازی با نتیجه 17  بر 10 به سود مس خاتمه یافت. در نیمه دوم هم این تیم مس بود که با اختلاف 10 گل پیشی گرفت و در ادامه از بازیکنان جوان تیم خود در نیمه دوم بازی بیشتر استفاده کرد. عدم هماهنگی بازیکنان پاس موجب شد، بسیاری از فرصت‌های گلزنی این تیم از دست برود و در نهایت این بازی با نتیجه 34 بر 23 به سود مس به پایان رسید.

کلاهدوزان و موسویان دو داور بین‌المللی کشورمان که چندی پیش در مسابقات قهرمانی جهان در مصر به‌عنوان کوبل داوری  ایران حضور داشتند هم از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

در دیگر بازی این گروه از ساعت 13:30 تیم نیروی زمینی شهید شاملی با فراز بام خائیز دهدشت دیدار می‌کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال پاس ناجا مس کرمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن