Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی گفت: برای ناظران و داوران چهارم، وسط و کمک‌ها متأسفم. داوری خیلی ضعیف شده است. به جایی رسیدیم که احساس می‌کنیم باید داد و فریاد کنیم تا احقاق حق کنیم

محمد نصرتی در خصوص آخرین وضعیت تیمش صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، محمد نصرتی درباره تساوی یک - یک تیم پارس جنوبی جم مقابل استقلال ملاثانی به تسنیم گفت:

ما به دنبال بازی جوانمردانه بودیم و به هر قیمتی به دنبال نتیجه نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برخی تیم‌ها برای رسیدن به خواسته خود، دست به هر کاری می‌زنند. وقت‌کشی می‌کنند، سر و صدا به راه می‌اندازند و ... . همین اتفاقات در دیدار با استقلال ملاثانی رخ داد.

نصرتی با بیان اینکه تیمش بازی را به خوبی آغاز کرد گفت:

متأسفانه گل اول را روی اشتباه چند بزرگتر تیم خیلی زود دریافت کردیم. از این بزرگترها توقع زیادی می‌رود و ما برخی نکات را به آنها گوشزد کرده بودیم. هفت یا هشت فرصت گلزنی ایجاد کردیم، اما توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود و روز بدشانسی ما بود. دروازه‌بان حریف عکس‌العمل‌های فوق‌العاده‌ای نشان داد و گاهی توپ را از یک قدمی دروازه به بیرون زدیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با انتقاد از قضاوت حمیدرضا همیراد گفت:

برای ناظران و داوران چهارم، وسط و کمک‌ها متأسفم. داوری خیلی ضعیف شده و نمی‌دانیم قضاوت‌ها با انتقاد ما اصلاح می‌شود یا با سکوت ما. به جایی رسیدیم که احساس می‌کنیم باید داد و فریاد کنیم تا احقاق حق کنیم. داوران نمی‌توانند به بازی نظم بدهند و آن را مدیریت کنند. یک تیم بر خلاف توقع خود به گل رسیده و هر کاری برای حفظ این گل انجام می‌دهد.

نصرتی در ادامه گفت:

داور باید این را بفهمد و نمی‌توانم به او بگویم خواهش می‌کنم بازی را از جریان نینداز. صد بار به داوران گفتیم اجازه دهید بازی در جریان باشد، اما پس از اینکه دو دقیقه از مسابقه ادامه پیدا می‌کند، بازی یک دقیقه می‌خوابد. متأسفانه فوتبال ما شدیداً عقب‌گرد می‌کند.

وی با انتقاد از شاگردانش گفت:

بازیکنان اصلاً تمرکز ندارند. من چهار ماه است سرمربی تیم هستم و یک تمرین را 10 بار با بازیکنان تکرار کرده‌ایم، اما آنها بار یازدهم نمی‌دانند چه تمرینی می‌کنیم. این به داوری مربوط نیست و بیشتر به فضای مجازی مرتبط است. مسائل مالی هم اهمیت دارد، اما این موضوع قبلاً هم در میان بوده است. مگر می‌شود یک تمرین را 10 بار انجام دهید، اما بازیکن در مرتبه یازدهم نداند تمرین چیست؟

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های گذشته و کسب چهار امتیاز در شش مسابقه اخیر گفت:

در بازی با نود ارومیه یک توپ روی دروازه ما آمد که همان توپ وارد دروازه‌مان شد و یک بر صفر شکست خوردیم. مقابل استقلال ملاثانی هم فقط دو موقعیت روی دروازه پارس جنوبی به وجود آمد که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

نصرتی با بیان اینکه در نیمه دوم دیدار با استقلال ملاثانی اصلا دروازه‌بان تیمش را ندیده گفت:

پارس جنوبی تمرینات خود را دیر آغاز کرد و ما دهمین تیم لیگ یکی بودیم که تمرین را شروع کردیم. تمرینات بادران بیش از دو ماه و هوادار بیش از یک ماه زودتر از ما آغاز شد. قطعاً در نقل‌وانتقالات تلاش می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم.

نصرتی درباره دیدار روز جمعه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت:

تراکتور و پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارم؛ به خصوص تراکتور را که پنج فصل در آن بازی کردم. دوست دارم شاهد بازی جذابی باشیم و هواداران از آن لذت ببرند. این دیدار برای هر دو تیم سخت است؛ به ‌ویژه برای پرسپولیس که در تبریز بازی می‌کند. تراکتور هفته گذشته نتوانست در خانه خود امتیاز بگیرد و در این مسابقه برای جبران مافات تلاش می‌کند.

اخبار داغ 

نیما نکیسا: به مرگ مادرم حال علی انصاریان خوب است/ هرچه می شنوید دروغ است حذف بایرلورکوزن از دی اف بی پوکال با درخشش فوق العاده دانیال داوری علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس نتیجه بنیتو موسولینی به تیم جوانان لاتزیو پیوست نگاهی به بهترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد و تکرار برد 9-0

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال ملاثانی محمد نصرتی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است