Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:45:06 GMT

برگزیدگان رویداد ملی شکوه مادری در مشهد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۱۹۵

برگزیدگان رویداد ملی شکوه مادری در مشهد تجلیل شدند

دبیر رویداد ملی شکوه مادری روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: رویداد "شکوه مادری"، با هدف تکریم و تجلیل از مقام والای مادر برگزار شد.

وجیهه محمدی ثابت افزود: ثبت نام این رویداد از نیمه آبان ماه امسال در مشهد و سایر استانها آغاز شد و در این رابطه اولویت با مادران زیر 40 سال بود که دست‌کم سه فرزند دارند و در موقعیتهای مختلف اجتماع خوش درخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرط داشتن دست کم سه فرزند با توجه به این که کاهش جمعیت کشور از جمله دغدغه‌هاست گذاشته شده است.

دبیر رویداد ملی شکوه مادری گفت: در این جشنواره ۹ هزار نفر از سراسر کشور ثبت نام کردند و در پایان هفت هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

محمدی افزود: امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی از ۱۸ مادر نمونه تجلیل شد و در هر استان نیز هشت نفر برگزیده انتخاب شدند و از آنها نیز قدردانی شد.

برچسب‌ها مشهد آستان قدس رضوی حرم امام رضا روز مادر محمدی بانوان احمد مروی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آستان قدس رضوی حرم امام رضا مشهد آستان قدس رضوی حرم امام رضا روز مادر محمدی بانوان احمد مروی اخبار کنکور شکوه مادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار