Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان مجتمع شورا‌های حل اختلاف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجاورت ساختمان دادگاه این بخش افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - ساختمان مجتمع شورا‌های حل اختلاف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجاورت ساختمان دادگاه این بخش افتتاح شد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان در تشریح این خبر افزود: این ساختمان با مساحت ۸۰۰ مترمربع عرصه و ۱۵۰ مترمربع اعیان به همت شورای اسلامی شهر بخش بروات تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین زاده کافی، تجهیز و بهره برداری از این ساختمان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توسعه فضای فیزیکی، ضمن تسهیل روند خدمات رسانی قضایی به مردم، سلامت و کرامت مراجعان نیز به خوبی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: شورای حل اختلاف تخصصی ویژه امور پزشکی در استان اصفهان راه اندازی شد

شایان ذکر است؛ رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین وی درسفر دو روزه به شرق استان، بازدید از شعب دادگستری شهرستان فهرج، بازدید از دادگاه‌های عمومی بخش‌های نرماشیر و بروات، افتتاح شورای حل اختلاف بروات و دیدار با قضات و کارکنان این شهرستان ها، برگزاری نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در شهرستان بم، برگزاری نشست بررسی سند تحول قضایی و دیدار چهره به چهره با مردم شرق استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در برنامه دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساختمان مجتمع شورا‌های حل اختلاف افتتاح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: مشارکت های مردمی نیز در راستای ایفای نقش مردم در اجرای عدالت بوده و قطعا می تواند نقش مهمی و اثرگذاری در امنیت و پایداری صلح و سازش در جامعه داشته باشد.

او احیای فرهنگ صلح و سازش در همه بخش ها را از اهداف قوه قضاییه دانست و افزود: به منظور تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه اصناف از مهمترین عناصر اقتصادی کشور هستند و حجم بالای قشر مرتبط با اتاق اصناف وجود دارد، بزودی 5 شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز، که سبب کاهش حجم پرونده ها در دادگاه خواهد شد، تشکیل و راه اندازی می شوند.

این مقام قضایی بیان داشت: شعبه تخصصی اتاق اصناف در رفع اختلاف و مسایل بین واحدهای صنفی، مشتریان و اتحادیه‌ها نیز ایفای نقش می‌کند و سعی بر حل مسائل براساس ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار داشت: شعب تخصصی به مشکلات و مسائل اصناف رسیدگی خواهند کرد تا علاوه بر اینکه در بهبود روند اجرایی برنامه ها و حل اختلافات اثرگذار باشند موجب افزایش رضایت قشرهای مختلف مردمی نیز می شوند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: به جهت ایجاد راهکارهای کاربردی و تسریع در رسیدگی به پرونده های این اتاق، شورای سیاست گذاری مرتبط با شعب شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه اندازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان