Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@23:15:54 GMT

تاریخ‌سازی بوفون در دربی ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۵۲۸

تاریخ‌سازی بوفون در دربی ایتالیا

در دیدار شب گذشته یوونتوس و اینتر، جی جی بوفون، دروازه بان افسانه ای یووه، تاریخ‌ساز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته در دیدار رفت مسابقه نیمه نهایی کوپا ایتالیا، اینتر میزبان یوونتوس بود و جی جی بوفون با ایستادن روی خط دروازه یووه، موفق شد نه تنها نخستین بازی خود را پس از رسیدن به سن ۴۳ سالگی انجام دهد، بلکه به رکورد ۱۱۰۰ بازی رسمی در فوتبال نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوپتا پیش از بازی شب گذشته اینتر و یوونتوس به این موضوع اشاره کرد که این بازی، هزار و صدمین بازی باشگاهی و یا ملی رسمی بوفون، در طول دوران بازی این دروازه بان باتجربه است. این بازی همچنین ششصد و هفتاد و نهمین بازی بوفون برای یوونتوس بود.

 

بوفون که به سوپرمن معروف است در ۲۲۰ بازی برای پارما، ۲۵ بازی برای پاری سن ژرمن و ۱۷۶ بازی برای تیم ملی ایتالیا نیز به زمین رفته است.

جی جی بوفون هفته پیش ۴۳ ساله شد و اگر برای فصل بعد نیز قرارداد خود با یوونتوس را تمدید کند، این فرصت را خواه دداشت تا تبدیل به مسن‌ترین بازیکنی شود که در سری آ بازی کرده است.

رکوردی که اکنون متعلق به بازیکن سابق لاتزیو است. رم مارکو بالوتا با ۴۴ سال و ۳۸ روز، مسن ترین بازیکنی است که تاکنون در سری آ به میدان رفته است.

 

آندره آ پیرلو سرمربی یووه گفته است که با تمدید قرارداد این دروازه بان هیچ مخالفتی ندارد.

پیرلو هفته گذشته راجع به بوفون گفت:

“او خوب و سرحال است. هر روز نشان می دهد که می تواند همچنان بازی کند. تمدید قرارداد با بوفون فقط باعث خوشحالی و رضایت ما خواهد شد.”

 

بوفون پس از بازی دیشب با انتشار عکس هایی از خود در دروازه یووه، در اینستاگرام نوشت:

“هزار و صدمین بار، عین بار اول. اکنون. یک بار دیگر. تا پایان.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس بوفون تیم ملی ایتالیا بوفون تیم ملی ایتالیا یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!