Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:23:57 GMT

«باران شادی» زنده‌یاد چشم آذر مجوز گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۵۹۴

«باران شادی» زنده‌یاد چشم آذر مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، بیش از ۴۰ مجوز تولید آثار موسیقایی طی هفته اول بهمن ماه سال جاری توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

طی تاریخ های یاد شده آلبوم های «یاغه» به آهنگسازی فردین رستمی و صدای ابراهیم کهندل پور، آلبوم صوتی (دکلمه) اشعار فارسی، گزیده اشعار ترکان فارسی گوی به خوانندگی شاهرخ نخعی و آهنگسازی نیما نخعی، ۲ آلبوم «باران شادی» ۱ و ۲ با آهنگسازی زنده یاد ناصر چشم آذر از جمله  آلبوم هایی هستند که در هفته اول بهمن مجوز انتشار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک آهنگ  های «لالایی» با آهنگ آریا وش و صدای سینا سرلک و «سوگ سیاوش» با صدای پرواز همای و آهنگی از مسعود سخاوت دوست از شاخص ترین  آثار این هفته بودند.

 گزارش صدور مجوز هفتگی دفتر موسیقی هر هفته منتشر می شود. برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

کد خبر 5138227 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر موسیقی وزارت ارشاد ناصر چشم آذر آلبوم موسیقی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران موسیقی ایرانی حسین مسافر آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فیلم شیشلیک جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک دهه فجر فیلم کوتاه محمدرضا فرجی سال نوای موسیقی ایران رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!