Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این پیام تبریک، حضرت زهرا (س) را سرور زنان عالم و الگوی همیشگی برای یک زن نمونه خواند و افزود: بی تردید، زبان از بیان خصایل و ویژگی های آن حضرت، قاصر است اما عفت، پاکدامنی، نجابت، صبر و شکیبایی، مهربانی و در عین حال صلابت در مواجهه با مصایب و سختی ها، از جمله خصوصیات بانوی دوعالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این نکته که حضرت فاطمه(س) نه تنها دختری مهربان برای پیامبر اکرم(ص) بلکه همسری وفادار برای امام اول شیعیان و مادری دلسوز برای فرزندان معصومش بود، تاکید کرد: بی تردید، ایشان بهترین الگو برای زنان عالم در نجابت، صداقت و وفاداری محسوب می شود.
دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که خوشبختانه زنان این سرزمین، به خوبی راه و سیره دخت نبی اکرم (ص) را در پیش گرفته اند، اظهار امیدواری کرد که با تأسی به زندگی آن حضرت، جنبه معنوی زندگی زنان و مادران این سرزمین بیش از پیش تقویت شود.
وی جایگاه زن و مادر در اسلام را جایگاهی والا و قابل تحسین خواند و افزود: نمونه بارز این زنان، مادرانی هستند که با ایثار و فداکاری، از فرزندان خود در هشت سال دفاع مقدس گذشتند تا علم و بیرق دفاع از دین، ناموس و وطن روی زمین نیفتد و بی تردید، بهشت برین جایگاه مادران خواهد بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان پیام تبریک بانک ملت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟